Schlager Party with The Fabulous Girls...



Sådärja !
Nu är Första Schlager Festen är Bokad !
( en i mängden om jag känner oss rätt )
Jiiipppiiii !

Så nu sitter jag & planerar för ett äkta Schlager Party !
Skumpa, Cocktails, Snittar, Buffé 
Glitter & Glamour

är ett MÅSTE när det gäller Schlager !
En sak är iallafall säker...
...Bara det Absolut Bästa är Gott nog för "The Fabulous Girls" !

Men som den Mästare av Party Planering som jag är
så vet jag att allt kommer bli " Just Fabulous Darling " !

Ska bli sååå roligt att min "lilla Lillis" (lille syster) kommer !

Va Alldeles FÖR  längesen Jag & Lillis 
hade Mysigt & Partade ihop !


- Jag & Lillis Dansar i Neon -


Saknar ihjäl mig efter henne !

Men...
"Den som väntar på något gott"
Snart får jag äntligen träffa henne !

Can't wait Darling !

Eventuellt har hon med sig någon/några väninnor oxå ?
The More The Merrier !



Time to get Busy !

Peace !




Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ha.. ja humorn är ju alltid på topp hos oss!!



Man kanske ska bjuda in sig själv hos dig i morgon då... såg det vankas fest mat... ha ha..



Det var skönt att komma bort en stund till vintern faktiskt å få rensa tankarna i den norrländska skogen.. Du vet ju hur tyst det är där.. det tjuter ju i örona..



Kram

Postat av: Princess Leya I

*

Hahaha!

Fast ikväll e jag inte på hemma plan & festar!

Men nästa Lördag å Nästa å Nästa...

Hahaha!

Säger till när d vankas fest!

Fast jag kan ju laga Mat & dricka Vin me dig

när-som-helst!

D e ju alltid trevligt!



Jaa, Den Norrländska-Tystnaden slår faan allt!

Skönt att ni hade d bra!



Näe...dax för första glaset skumpa!

Måste bli på Party Humör!

D går inge vidare faktiskt...

va på TOPP för 2tim sen...

men nu börjar jag sakta men säkert däcka!!!

INTE Bra!

Får se hur detta slutar!???



Massa Kramar!

2009-02-07 @ 16:43:43
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback