Drömmer jag?? Snälla, säg att jag drömmer !!!



Ähmen FY F**N !!!

Klicka precis på en vidrig Dokumentär på TV
där Mammor ammar ANDRAS ungar !!!!


Va F**N är det frågan om ???

Hur i H*****E kan du 
AMMA någon ANNANS unge ???

&

Hur i H*****E kan du låta
någon ANNAN AMMA ditt barn ???


Va är det här för vidriga kärringar ??


Ähmen vad är det här ???

Nu sitter dom i ett rum
&
har ett slags " Breast Feading Party " !!!

Dom låter ungarna gå runt i någon slags "Ammnings-Cirkel " !!!


- " Hehehe, wanna trade ? "
" switch Babys ?? "

- " Hehehe Yeah !! "
" Here, take my Baby ! "

- " Hehehe, "
" Aaaw, she likes you !! "

- " Hehe Yeah, "
" I think she does !! "

????????

Sa dom precis så till varann ??
Drömmer jag ?
Sitter dom & Ammar varandras ungar ???

OMFG !!!

Dom Sitter, På riktigt !!!
&
Ammar Varandras Ungar !!!


Är dom inte kloka ???


Men nu får det va nog !!!
Nu kommer några som inte ens behöver ammas...
...det är ju 5-åringar !!!

Någon tant sitter nu & skrattar
med en 5-åring på varje tutte ???


Jag fattar ingenting !?
Är det ens Lagligt att hålla på som dom gör ??

Nu MÅSTE jag byta kanal !!!
För snart SPYR jag !

Det här är bland det SJUKASTE jag sett !!!

Vilka fruktansvärt ÄCKLIGA Mammor !!

Stackars barn !!!

Fy Faaan !

SKÄMS PÅ ER !!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Å jag vet det är så äckligt.... va tvungen att byta kanal jag med.. såå vidrigt äckliga mammor.. borde vara olagligt att göra så där.. 5 åriga barn som snuttar på mammas tuttar,, fy fan...

Postat av: Princess Leya I



Jaa!

Va faan e d frågan om lixom??

Eller hur...att d ens e lagligt!?

Så jäkla sjukt!



Hahaha...

Våra reaktioner va ju garanterat likadana :

Ta bort...Byt, BYT JAG SPYYYR!!!

Hahahaha!! Typiskt oss!



Men tror & hoppas att fler än vi reagerade kraftigt!

För d där va faan inte normalt!



Kram!



2009-01-28 @ 16:37:42
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback