Mamma & Jag en Härlig Söndag i ett Guld Glittrande Skimmer....




Går omkring som i ett Guld-Glittrande-Skimmrande....


Tänk va fantastiskt det är att Shoppa !!!



Har spenderat dagen med Min Älskade Mamma !
Vi har haft super mysigt, trots det gråa regn vädret !

Vi fick båda med oss ett antal Kassar hem
&
 då blir man ju genast på ett Galet Strålande Humör !

En Mysig Lunch blev det oxå !
Kort & Gott så har det vart en Helt Perfekt Söndag !

 Nu ska jag njuta av alla härliga nya inköp

av att dagen vart helt Fabulous ! 


**************************

Nu är det dax att krypa ner i
" Kvälls-Mys-Pys-Outfiten "
&
 lägga sig i soffan me Leya !

Hoppas ni får en lika Mys-Pysig kväll som jag !


Peace !





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback