Tack för alla Fina minnen...





I morgon ska jag på Begravning...
...det är en gammal släkting som gått bort.

Känns faktiskt inte allt för jobbigt...
...Jag är nämligen Fullständigt Övertygad om att
Han nu Äntligen har Återförenats med sin Älskade Fru
som väntat på HonomAndra Sidan...


Jag har bara Fina & Glada Minnen av
Denna Härliga Lilla Gubbe...
...Minnen jag För Alltid kommer bära med mig
 & hålla varmt om mitt Hjärta !


Han var en Gammal, men Pigg Farbror...
Super charmig, Glad & Lättsam...
En Härlig Gubbe som man inte kan annat än tycka om...
En Fantastisk & Kärleksfull människa.

Han förlorade sin Älskade Fru för några år sedan...
...En Fantastisk Kvinna & mycket duktig Konstnär.

Kan inte föreställa mig den Saknaden Han måste känt...
 När Hans Livs Kärlek
Personen Han spenderade en Hel Livstid med
plötsligt försvann...
Den Tomhet Hon måste ha lämnat efter sig
kan inte ha varit annat än Enorm.

Men nu...
 ...Nu är dom Äntligen Tillsammans igen.

Deras Kärlek som varade en Livstid
Fortsätter nu i Oändlighet på Andra Sidan...

Nu får dom Äntligen vara Tillsammans igen...
 För Alltid...
Friska, Lyckliga & Kära... 
Precis som Ödet för längesen bestämt !



Vila nu i Frid
Åke & Eva

Tack för alla fina minnen...

Varmaste av kramar från
" Lilla Emmis "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback