" Gubbsjuk Bonde Söker Ung & Naiv Fru - Bröllopet "




Ikväll är det
" Bonde söker Fru - Bröllopet "
Tv 4 kl : 2o.oo

Ska faktiskt se det, tror jag, mest för att totalt
Dissekera deras förhållande från fot knölarna !!!

Är det Evig Kärlek ?
Tveksamt !

Är det Ny Förelskelse som går Alldeles FÖR fort ?
Definitivt !

Är dom Kändis Kåta ?
En gnutta va !!!
 
Passar dom på eftersom Tv 4 Betalar ALLT ?
JAAAA !


Men okej...ska försöka att inte såga dom totalt...
...ska lämna Fot Knölarna orörda !
Mooohahahaaaaaa !

Nåt jag är riktigt nyfiken på är Emmas Bröllopslöfte...
...som hon SJUNGER !!!

Det kan ju bli antingen galet
" Gömma-Sig-I-Kudden-Pinsamt "
eller
Super Gulligt & Fint !?

Tänk om det är helt Super Romantiskt så jag blir alldeles rörd
&
 sitter & gråter av att det är så vackert ???

Hahahahaha, Yeah RIGHT, Hahahaha

Nyfiken är jag iaf !

Ju mer jag tänker på det, ju mer inser jag att
Jag MÅSTE se detta !!

& vem vet...
kanske får jag äta upp mina ord !?
( tvivlar dock )

Men skulle ju behöva det...så jag får lite hopp !
Vill att Evig & Äkta Kärlek ska finnas !

Kanske gör den det !?

Men jag har extremt svårt att tro att 
 " Sex-Fixerade-Bonden Magnus "
&
" Unga & Naivt Söta Emma "
ska kunna ge mig Beviset !!!


Kommer inte kunna hålla mig...
...Jag måste se detta Spektakel !!!



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback