Soon I'm off to Lalaland & The Blessed Sleep I Crawe...






Däckade runt kl: 24 igår...

Satte larmet kl: o9 imorse...

Vaknade & Tänkte :
-"Wooow...om inte Jag går upp NU så kommer Jag sova 24timmar till"

Jag är HELT SÄNKT !!
Det är Uppenbart Något som Inte Stämmer...

"Höga Berg & Djupa Dalar" Var det ju Någon som Sjöng !

Nu har Jag iaf en Välbehövlig "Semester" från Allt !
Sååååå (PiiiiiiP) Sköööönt


*********


Pratade lite m. Frugan förut
Prinsen är Sjuk & har Feber
:o(

Vi Skickar MASSOR av Krya-på-Dig-Kramar & Pussar !
Stackars Lilla Snuttas...


*********


Har haft Tvättstugan hela Morgonen...
...måste Tvätta innan Lördagens Dinner-Party !

 När Gäster Väntas, ska det vara Nytvättat
( Handdukar, Dukar osv. )
&
NyBäddat
i Sängen, för Min Älskling Lillis ska Sova här !

1 Vecka Kvar, sen får Jag Lillis för Mig Själv, Heeeela Dagen Lång !
Yeeeey !

Saknar Dig MASSOR & Längtar Järnet !


*********


Tvätten är Snart Klar...

...Sen Ska jag Bara Dö i Soffan m. Princess !!

Vill att det ska bli Kväll, NU !
Orkar varken Träffa eller Prata med Någon, vill bara Sova !


*********


Dax att Springa Ner & hämta mer Tvätt...


Sen ska Vi Mysa i Soffan & Vänta på att Kvällen ska Komma...

Sen ska vi Sova & Sova & Sova !
Can't Wait !




Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback