Relalalaxa - Puppy Love - Pretty in Blue - Meetings - ZzzzzZZZzzzZZzz




En Härlig Degar-Dag Rikare !

Nu ligger Jag & Princess i soffan & Försöker bli Trötta...

...eller JAG vill bli Trött...

...Princess ligger Redan & Snarkar i Mitt Knä
( Är allt lite Avis, vill ju oxå Sova )

***********

Tyvärr SUGER det på Tv !

Bara en Massa Skit t.ex.  "MJ" Cirkusen som visas överallt !!

Faan, Gräv ner Skiten Nångång !!

***********

Imorse mötte Jag Grannen som skaffat Rottis Valp !!!!
Älskar Rottisar men Denna...Hon kommer bli SÅÅÅÅ Fin !

Hon var OVANLIGT Söt !



Att Fota en Sprallig Valp är INTE Lätt !!

Lyllo...vill oxå Mysa Valp !

***********

Sen vart det Cigg i Regnet med Frugan !

Fick se Prinsens Nya Vagn !
Den var såååå Fin & Stilren !
Passar Prinsen Perfekt !

Endast det Bästa är ju Bra Nog !

***********

Just det...

...Här är Min Nya Söta Kappa !



( Über Dåliga Pic's, dom gör den Inte Rättvisa ! )



Love It !

**************

Imorrn blir det Möten & Centrum & Sånt !
Då måste Jag vara Alert & på G !

Därför måste Jag bli Trött & Sova...
...något som Just Nu känns rätt Avlägset !

Snälla John Blund, kom hit & Trötta Ut Mig !

*************

Peace !



Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg kappa darling!! Tur jag gick hem på engång.. Började ju att regna en del... Å inte va det mkt åska som kom heller... Ett par muller så va det över.. suck



Själv har jag inte somnat än... Fullmåne ute.. Då kan inte jag sova... suckar



Surfar runt å kikar på barn rum... haha..



Hoppas du sussar gott nu så du är utvilad i morgon.. Ring sen å berätta hur det gick..



Pusselipusspuss

Postat av: Anonym

*

Thanx Darling !

Jaa, den e riktigt Söt Faktiskt !



Ja, Regn & några Pinsamma Små Muller

va Allt Tor klarade av...

hoppas Oden läxar upp Honom till Nästa gång !



Va Jobbigt...hoppas du kunde Somna sen !?

Hitta du nåt kul på Baby-Siterna då?



Jaa, Jag slår en Pling när jag e Hemma igen !



Massa Love!

*

2009-07-08 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback