A Pinch of T.D.G - A full Fridge - Irritating Meetings - Food as Reward - B-Day-Planning - Date with My Beautiful Sister




Fick en Extremt Välbehövlig ( Om än Väldigt LITEN ) Släng av min Inre "TDG"
Så nu är här åtminstånde Dammsuget !
Alltid Något...Right !?


*******


Sen vart det Allehanda Inköp i Mat Affären !

Längtar till Imorrn, då ska Jag äta : Grovt BRÖD & Grekisk Sallad

Ojojojojoj Va Gott det ska bli att få Synda i Bröd & Sallad !
Det kallar Jag LYX AB !


*******


Men det får bli min "Belöning" för Morgondagens Möten...
...Då Jag ska Fortsätta mina Tester !

ZzzzzzZZZZzzzzzZZZZ

Blir ju bara Irriterad !!
Men Jaja...
...Låt Oss Bara Få Det Överstökat !


*******


Fredag Förmiddag har Jag en Dejt med Min Über Vackra Syster !
Vi ska Planera Lite...


- Sisterly Love -

...Vi har en Såååå Klockrent Bra Födelsedags-Idé
till Våra Päron som Fyller År Nu i Juli !!

Vi ska ta dom Tillbaka till Utlandet !
Frågan är Bara Vilket av Deras Favvo Länder vi ska göra en :

 3-Rätters Middag & Hel-Kväll av ?
Thailand eller Grekland ??

Jaaa, lite Brain-Storming är ( som MärkesVäl Behövligt !!
Att Jag Dessutom får Träffa Min Älskade Lillis gör ju Fredagen Maxad !

Men det är som sagt på Fredag det !


*******


Men En dag i Taget !

Så Nu Tänker Jag Bara på Mötet Imorrn !
Som bara att Lida sig Igenom Antar Jag !?
( Suck AB )

Men med en Belöning i Form av Gott Grovt Bröd & Guda God Sallad
Pallar Jag ( Nästan ) Vad-Som-Helst !!!


Wish Me Luck !



Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback