A Domestic Godess = A Super Clean Home = Love It, It's Ab Fab




Hela dan har Jag vart Innomhus !


Trots Solsken, så höll Jag Hårt i Principen:
"Vankas Gäster, ska Hemmet Skina"

Därför har Jag Städat Järnet Hela Dagen, det var Välbehövligt !
 ( Perfektionisten i Mig höll på att få Krupp )

Nu är här Skinande Rent !
!!! F'ing Lovely !!!

*********

Har gjort ALLT , utom att Tvätta Fönster...
...men Faan, finns det nåt Tristare än Fönster-Tvätt ??

Dessutom så är det ju inte Kungen & Drottningen som kommer...
...så Nån Jäkla Måtta får det Faan vara !


Men Jäklarns va Nöjd Jag är Över att:
 Städningen är Avklarad !
!! PHEW !!

Nu behöver Jag bara Köra en Dammsugning på Fredag 
sen är här Fint nog för Fest !!

*********

Hann även (i en Städnings-Paus) Leka m. Bäbisen "Irma" !!


!! Sweeter Than Sugar !!

OMG...
...Nej-men-vaddå Jag blir Über Sugen på en Valp !!

*********

Känner att Jag är lite "Hrmmm" till Lördagens-Fest-Menyn !!

Jag hade (Mer än) Gärna gjort något mer...Avancerat !!

Men med "Kinkiga" Gäster så blir det lätt lite..."Booring"

Jajaja...

Gott blir det iallafall...
...Riktigt Jäkla Über Gott till & med !!


*********


Sen kommer Det bli Jäkligt Roligt Oxå  !!!

Det är Nämligen FÖRSTA Gången ( !Skandal AB! ) som just Dessa Gäster kommer hit !!

Vi kommer att :
Äta Gott, Skratta, Prata, Spela Spel & Njuta ända in på Småtimmarna !!

Längtar...
...men Mest efter Min Älskade Lillis !!
;o)

********

 Vet ännu inte hur Vädret ter sig på Lördag !?


Sol =
Grillning
( Vilket är Underbart, fast besvärligt  / Ut & In  / Fram & Tillbaka m. ALLT )


Moln / RegnMys-Pys-Inne

( Enkelt & Lätt m. Disk & Allt...Fast Inte lika Härligt )


Jajaja...
...Väder-Gudarna Bestämmer = Time Will Tell !


-Valpar Tröttar ut En -

*********

Har Jag tur så kommer Lillis redan på Fredag Kväll...
...vilket Betyder :

 Ingen Stress på Lördag !!
Bara att Vakna - Handla & Sätta igång  !!

För JÄKLAR vad vi har att "Stå i "Lördag !!

Mycket att Fixa...men OJ va det kommer att vara Värt det !!

Yum-O

**********

Med ALLA Dessa Rester & Blåbär som Jag Har, känner Jag att en :
"Brunch" / "Mys-Pys-Film-Kväll"
Söndag verkar EXEMPLARISK !!

För hur gott Verkar inte :

 Blueberry Pancakes m. Maple Syrup
Biffar - Sallad - Såser - Desserter

 m.m.m.m.m

Jaa...
...så Måste Vi ju höra hur Vårt  "Avtal" gått för Alla !!

Dessutom så låter en Tjej-Kväll helt Galet Ab Fab...
...Bättre Töser Finns ju bara Inte !!!

!! Är NI på så är JAG på !!

********

Känner att Jag...
( Efter Gårdagens Friska-Skogs-Luft )
...är Inne i en Ny Period !

 ALLT
är Ab Fab & Jag Njuter till 200%

Faan va Nice det är att så Här !!

!! Löööööööövely !!

********

Har ( efter Otaliga Försök ) Äntligen fått tag på Min Wife'iiiii !

Hon, Make & Prinsen är i Norrland & Njuter !!!
!! PHEW AB !!

Började bli Riktigt Orolig...
...men Nu är Mitt Hjärta Lugnat !

Passa nu på att Andas & Njuta för
det är Du Såååååååå Värd !!


Njuter & Gläds Maximalt å Era Vägnar !

Saknar er Såklart...
(det gör jag ju Alltid när ni är borta )
...men Njuter av att veta att Du / Ni har det Bra !

 Min Älskade Wife'i & Prinsen, ACK Va Jag Älskar ER !!

********



Nu tackar Jag & Princess Oss...

...Jag har en Meny att Planera / Fastställa !



Peace !









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jag blir inbjuden till tjej kväll! Vill vill ! Ligger nu i soffan i norrland å äter kanel bulle! Solen lyser än här uppe! När jag kommer hem vill jag ha blåbärs paj ;-) hoppas ni får en super mysig lördag! Love you and miss you!

2009-07-15 @ 22:18:48
Postat av: Sis



Självklart !!

Klart Wife'ii ska va med !!



*******



Låter som att du Njuter JÄRNET !!



Det gör mig glad, Du är Värd det BÄSTA !!!



*******



BlåbärsPaj, Blueberry-Pancakes m. Maple-Syrup

m.m.m.m.m.m.



En Riktig Lyx-Brunch el. Dessert till kommande:

"Ligga-i-Soffan-&-Glo-på-Film-Degar-Kväll"



What ever You want, I'll Fix !



*******



Ringer efter kl : 16 på Fredag....

...så får vi planera Lördagen lite bättre !

( Nytvättade Sängkläder & Bad-Handdukar Väntar Dig )



Saknar Dig, Älskar Dig & längtar Järnet till på Lördag !



*******



C U Soon !



2009-07-15 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback