B-Day-Dinner in the Sunshine





KANON
Så samanfattar Jag det här Veckan !

Eller...
...förlåt Jag glömde...
...Absolutely Fabulous heter det ju !!!
;o)

Full Fart & Ingen Vila
Bara en Massa "Kuligheter" till Höger & Vänster

And I Like It, I Like It a Hole Lot !!

********
&
Helgen har vart Minst Lika Ab Fab !

********

I Fredags vart det B-Day-Dinner i Pershagen !

Alla va där, vilket va Super Kul, för vi Ses Fasiken Aldrig !



"Lilla" Hiro & Leya hade nog helst Kutat Järnet Utomhus...
...men dom gjorde så Gott dom KundeYtan dom hade !


Vi Grillade & åt som Hästar !!!
BBQ är ju bara FÖR Gott !!

Sen vart det Såklart Födelsedags Tårta till Dessert !
En Stor & Härlig Jordgubbs-Tårta !


- Möööööööms Fillibaaaabbaaa -

Till Kaffet åkte Roliga Foton från "Back-In-The-Days" fram !
Vi Skrattade Gott åt Diverse Ugly Kläder & Frisyrer !

Riktigt Kul & Trevligt hade vi !


- Mina Underbaraste Älsklingar -


Vi hade oxå Galet Tur med Vädret !!

Solen Strålade & Härlig Sommar-Värme Omgav Oss !

Pretty Darn Sweeeeeet !



- Min Älskade lilla Soldyrkare -

Vi satt & Lapade Sol Hela Kvällen, sååå Skönt !

Vi hade en Riktig Höjdar Kväll med Andra Ord !

********

Tack för en Trevlig Fredags Kväll Allihopa !

MOAH
;o¤












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback