The Good-Girl-Reward - Party Planning





Firar Min "Seger" !

Har (Förhoppningsvis) gjort Klart ALLA Tester !?

Men Man ska ALDRIG Säga Aldrig !
( Speciellt inte Oturs-Förföljda Lilla Jag )

Men...Hoppas ju Såklart !

Därför Njuter Jag ikväll m. ett Glas - 05 Cabernet Sauvignon !
Musigt Värre !

*********

Ligger i Talande Stund & Letar Bröd Recept !
Dett ska va Nyttigt, Enkelt & Gott !
Nu finns ju Inga Nyttiga Bröd, men Vissa är Bättre än Andra
!

Ska ju Snart stå i Köket en Hel Dag m. Lillis & Fixa :
 Bröd, Mat, Dessert & Drinkar

Då krävs ju Lite Planering om vi Säger så !
Men Tycker ju att det är Kul så det gör inget !

*********

Ligger oxå & tänker på Annie...
...Vi ÄLSKAR " S.Y.T.Y.C.D "

Dessa FANTASTISKA Koreografier & Dansare är Grymma !!
It's AB FAB helt enkelt !

*********

Näe Hörre NiNi...
...dax att Fortsätta m. Planeringen !

*********

Nu är ju iaf
Äntligen är MJ-Cirkusen över = Min Tablå är tillbaka !
!!! PHEW & Yeeeey !!!


-" Don't Matter If You're Black or White "
????
Men STÅ för det Då oxå !!!


Dessutom så har Jag Inget till Överst för Peddon !!!
Jag Säger Bara KARMA !

*********

Va på Stadion -92 & såg Honom...
( -92 = innan "Cirkusen")
...Det är Jag Glad för, behåller gärna Minnet av den Konserten !

Det var Flummigt som faan !

Han lämnade Scenen i Sann James Bond Anda
=
Satte på sig en Ryggsäck m. "Tuber"

Flög Iväg Över Oss, Ut Ur Arenan & Försvann !?!?
( JAAAA Han FLÖG !!! )

Jaja, Coolt va det iaf !

*********

Ja Just det !

Planera va det Ju...


Peace !





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback