Super Productive Little me - Lot's of Buissiness Planning - Sisters on a Mission




Kul Väder...

...NOT !!

Kom igen Nu Väder-Gudar
Show Me The Sunshine Damn It !!


Skulle ha åkt till Trosa men...
...fick Frossa bara Jag tittade Ut genom Fönstret i Morse !

-" Neheheheee du, Jag stannar Här, Inne i Värmen, med Bäbis! "

Jag ångrar Mig INTE en enda Sekund !!
Har haft en Super Soft Dag !

Har hunnit Skriva ner lite allt möjligt Viktigt & Planerat !
Det va Behövligt !

Har såå Många Bra Idéeer, FÖR Många !!
Super viktigt att Jag Skriver ner dom, så Jag inte Glömmer !

Nu är Jag riktigt Nöjd, Har haft en Produktiv Dag !
! Mi Lajki Aloti !

*************

Nu ska Jag Äta "FruLunMid"
( Frukost-Lunch-Middag )


Det blir en Liten men Naggande God Sallad !



Not To Much & Not To Little = Perfekt !

*************

Är såå Glad för Lillis Nappade på Min Braiga Idé !!

Helt Sjukt att vi inte gjort det innan
...men Bättre Sent än Aldrig...Right !?

Så nu ska Jag börja planera för en Ordentlig Bjudning oxå !
Det kommer bli sååå Roligt, Gott & Super Mysigt !

Längtar Redan Järnet !

Älskar Dig Min Lilla Tjej
;o)

**************

Näe, dax att ta en tugga Sallad
& sen fortsätta Med Alla Mina Planeringar !!


Peace !







Kommentarer
Postat av: Linda

Emma vad är det här?? Vilket jävla skit piss runk väder! Jag är helt paff! 14 juni lixom.. Vart då?



Känns som om hösten är här å man har krypit in i sitt skal för att inte titta fram fören om ca 6 mån då våren kommer!



HUaaaaaaa!!! Blir knäpp bara av tanken!!



Nej nu får fan solen komma... Skit samma om det inte är varmt, bara solen tittar fram...



Har vart i skärholmen i dag å shoppat lite till! För att pigga upp sig med lite nytt!! Va inne på bolagret å shoppa lite nytt!! yehhhh.. vart en hel del till Kim som vanligt.. Stoffe köpte lite på Rea med... fika å åt mat.. va skönt att komma hemifrån!!



Ne en fika snart bruden... vi får sitta i köket å sucka över det pissiga äckel vädret...



Love you!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback