My Little "O's" Graduation Day - The Taste of a Genuin Swedish Summer = Yum-O AB




Nu Först har Jag Satt mig i Soffan !!
Har varit på Språng, HELA Dagen !
PHEW !

************

Imorse hade Jag Möten !

Nya Tester ska göras...Suck AB !
Men får se det som "Ett Steg Närmare" en Lösning !?

************

Sen Gick Jag från Mötet ner till Centrum...i det Härliga Vädret !

Fixade lite Fix, Skönt, ytterligare en Punkt på Listan Struken !

************

Sen bar det Hemmåt för en Snabb-Prommis med Princess !
Hann vara hemma i 15min, sen bar det av igen !!

*************

Nu åkte vi till Min Brorsons Examen !

Stackars Barn m. detta väder !!
Speciellt alla Tjejer som Köpt Fina Klänningar = Brrrrrrrrrrrr !

Min Lille "O" bjöd på Skön-Sång i Regnet !



Han Sjunger sååå Fint !

 

Efter Examen gick Vi alla hem & fixade Fika !
Vi Dukade Svenskt & gjorde en Jordgubbs-Tårta m.
Sverige-Flaggor !

Innan Vi satte Oss till Bords så fick "L" Öppna Paket...
 ...så hon Inte skulle bli Avis"O's" Paket



Eftersom Regnet va Framme så fick det bli Innomhus-Fika !



I Väntan på Huvudpersonen, släcktes törsten m. Saft !



Huvudpersonen Tråååååånar, han är Helt Sjukt
"Grädd-Galen"



När "O" äter Tårta, så äter Han som en Bulldozer !
Han åt upp Halva Tårtan Själv !!!
Grabben har Ordentlig Sötis-Tand !!

***********

Kollade in Videos på Hans senaste Cross-Tävlingar !
Han flyttar Snart upp en Klass = han börjar bli Grymt Duktig !!
* Stolt Faster Ler *

************

Nu ska Jag bara Ligga här & Slappa JÄRNET m. Princess
( & skriva ner lite Affärs-Idéer som Ploppar Upp Såklart !! )


Peace !


P.S.

Avslutar med
Sommar & Solsken...
...kan Behövas Denna Regniga Dag...




!! Yum-O AB !!

En  Underbar Tårta med Smak av Äkta Svensk Sommar !

! Mumsfillibabba !

D.S.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback