When The Queen of The Kitchen Is Doing Her Thing, an Ab Fab Aroma Is Expected




OMFG va Ab Fab det Doftar här hemma !!!
Som den "Queen of the Kitchen" Jag är, så Fortsatte mitt Bakande idag !

I skrivande stund ligger Mina Biscotti & Torkar i Ugnen !
Dom Sprider en Fab'olicious AB Doft av Rostad Mandel & Vanilj !
En Doft som måste Upplevas för att förstå !

Bakade dessa Biscotti till Mammsen för hon Älskar Mina Biscotti !

Imorrn (när dom är Helt Torra) ska dom Choklad-Doppas...
...Klart man ska Pimpa sina Bakverk !

Dessutom så Älskar Både Jag & Mamma Choklad...
...ju Mer desto Bättre !

***************

Har även Bakat en Variant av "Kärleksmums"

Visst blev dom Goda...
(mina "Prov-Dockor" Älskade dom)
...men Jag blir bara Nöjd om det blir Perfekt !!!

Men det är ju iaf Inte Jag som ska äta dom, Ätandet får Andra stå för...
...så är dom Nöjda & Glada så är Jag Nöjd & Glad !

Det blev mer en "Choklad-Kräm" istället för "Socker-Glasyr"
Men Jaja...
...det är ju bara sånt som Jag tänker på !

****************

Biscottin däremot blev Perfekt !!
Det är nog till&med dom Godaste Biscottin Jag någonsin gjort !!

Midsommar m. Dessert är Fixat !
Naminaminam !

*****************

Nu vill Jag Bara Sitta & Bara Vara !

Har ju som sagt stått i Köket Hela dagen !!

****************

Dax att ladda inför imorrn oxå, för  då står...

Choklad-Dopping av Biscotti

Cupcakes 

...på Agendan !

Skojja inte Midsommar blir en Njutning, oavsett väder !

****************

Åter igen :

Krya på Dig Darling !
Lider med Dig !

****************

Nu ska Jag fortsätta Mitt Onsdags-Mys m. Princess
&
Ladda för imorrn !

( Pic's på Allt Gott kommer snart )


Peace !













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback