Sunshine, Blessed Sunshine...






Vilken Underbart Fabulous Dag Jag har haft !


Jag & Princess gick så Fort Vi vaknade
Ut & Lade Oss på Filten i Solen !


Ack Du Underbara Sooool Va Jag Älskar Dig !!


Där Låg Vi & Pressade JÄRNET !
Love It !!


***************


Efter några Timmar kom Min Fru förbi !

Skönt, för vi har inte setts på Fleeeera Dagar
( !! OMG !! )

 Wife'i Abstinens AB
;o)


**************


Vi 16 tiden drog Vi ner till Centrum & kollade läget !
Vi gjorde Lite Ärenden = Både Viktiga & Shopping !

Och Min Älskade Älskling Bjussade Fika !
!! Thank You My Darling !!

Sen blev det bl.a. ( & Oundvikligen ) Prat om Vår TOTALT Nedgånga Stad !!
Det här är Faan HEMSKT !


**************


Tänk När Vi Växte upp...

Jag i Pershagen & Frugan i Trosa

Va Faan Hände med Vår Idyll ???

Det här är  ju bara såååå Åt Helvete !!


**************


Våra Flytt-Planer kryper allt Närmare, Här kan Vi Faan Inte Bo !!
Näe...Bort från Denna Håla & Alla Av-Arter i Den !

Ska Styra Upp en Bra Affärs Idé till Oss...
...Sen Drar vi härifrån & Tittar Aldrig Mer Tillbaka !!


**************


Upptäckte att Min "Kväll-Med-Leila" Uteblev p.g.a, TRAV !!!!!
!!! WTF !!!

Men Jag Har haft en sån Härlig Dag
Jag är Oförskämt Tillfreds ändå !


Imorrn Blir det Sol & Fika igen !

Can't Wait !




Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback