"Glass-Festivalen" i Rimini - Italien !




!! Ge Mig Glass i Stora Lass !!



Har jag Sagt att
Jag ÄLSKAR Glass ??

Nyligen hölls den årliga 
Glass-Festivalen i Rimini i Italien

Ett Himla-Rike för en Glass Torsk som Jag !



Här samsas Vanligt med Extremt Udda !

Något som tydligen är Nya Trenden är
Grönsaks-Glass
!?


- Tomat & Basilika - Selleri & Anis - Olivolje-Glass -

Låter kanske SiSåDär men
av Betygen att Dömma så är det tydligen Riktigt Gott !


Ska fasiken försöka åka dit nästa år med
min Minst Lika Glass Älskande Vän !

Vi lär väl gå upp 20kg men va Fasiken...
...Det kan det  Värt !


- Yoghurt-Glass m. Honung & Nötter -


- Blå Kokos-Glass i Jeansklädd Kokosnöt - PopCorn-Glass -


!! MumsFilliBaba !!

Undar hur Många av Sorterna som kommer till Sverige ?
Vi brukar ju inte direkt få ta del av Världens Sortiment !

Men Hoppas iallafall att vi får Några...
...annars får man väl Inspireras & Blanda ihop Själv !?


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback