The Hacker Sisters & Princess Leya I




Alla B-iga Tönt Hackers kan ju Slänga sig i Väggen...

...You Ain't Got NOTHING on Me & My Baby Sister !!!

Jag & Lillis 
är Värsta Värsting Snillena va gäller Datorer !!

!! Reeeespect !!


******************************************************



Princess Leya I




Mammas Lilla
Snutte-Plutta / Myse-Pysa / Gos-Nos 

OKEJ...jag ger mig !!
Annars har vi snart en A4 full av
 Socker-Söta Smeknamn !

Men det är ju sjukt svårt att låta bli !!!
Kärt Barn har ju Många Namn
&
Ett Kärare Barn än Leya finns inte, därav SJUKT många Namn !

Mammas Älskling !!

Okej det va den sista !!!



Peace !



Kommentarer
Postat av: Mervi

Åh, vad go hon ser ut att vara.. :)

Postat av: Princess Leya I



Naaw!

Tack!

Och Jaaa, Du ser alldeles Rätt,

för en Go'are liten Snutta finns inte!

Min lilla Kel-Griiiiiiiis!!

;o)









2009-03-29 @ 17:27:24
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback