The Absolutely Fabulous Little Me




!!! Äntligen Hemma - Äntligen Ledig - Äntligen Helg !!!
!!! Fabulous !!!

Tog 2 Cigg med med Fabulous Miss L...
 ...Höll på att frysa Ihjäl !!!

Så nu har Jag precis tagit en 25min lång Dusch för att bli varm !
Det tog lite tid men till slut blev Jag iallafall Ljummen !
Så nu mår jag Fabulous Igen !

 Ikväll är det
Middag & Mys & Pys & Film & Vin
med Sällskap som gäller !

Ska bli sååå Mysigt !

En Fabulous Mys-Kväll med en Fabulous Vän
är Precis va Jag behöver !

Nu ska Snart Fabulous Little Me påbörja Kvällens Fabulous Dinner !

Hur tror ni min Kväll kommer bli ???

Exakt !!!

Den kommer bli Absolutely Fabulous Såklart !!!


Får Önska er en Fabulous Kväll !



Peace
 /
 Absolutely Fabulous Little Me





P.S.

Va Galet Kul !!
Eller...jag menar...Va Fabulous !!

Ha en Fabulous Kväll
&
 Njut av lugnet Hos Fabulous Mamma
 i Fabulous........Panties !?!?

Hahahahahahaha ! 

Pöss

;o¤


D.S.




Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inget annat än å skratta! :)



Ha en FAB helg nu!



Pussss

Postat av: Princess Leya I



Hahaha!

Det var Precis va min tanke !!!



Hoppas du får en jätte mysig helg hos Mammsen!



Massa Pussar på Dina Härliga Boobisar!

(Jaaaa, jag har drukit Massa Vin me Mange

;o)

( Men dina Boobisar är precis lika Härliga i Nykert tillstånd som i Onykert

;o)



Love U Baby!

Pöss! Pöss! Pöss!

2009-03-20 @ 22:33:17
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback