2oo9 - o3 - 17





2oo9 - o3 - 17


Idag är en Dag som Fylls av
Vackra & Fina Minnen
Tankar
& Oerhörd Saknad


Det första Jag gjorde Imorse var att
 Tända Ljuset för vår Vackraste Ängel !


Idag är Alla mina Tankar hos Er

Kan inte ens föreställa mig hur
Oerhört Tung denna dag måste vara för Er !


Dag som Natt...
...Jag finns Alltid
här för Er !



 Vackraste Ängel...

...hoppas Du vet hur Oerhört Saknad & Älskad Du är...

...Vi Tänker på Dig, Vi Saknar Dig & Vi Älskar Dig...

...Nu & för Alltid !







Kommentarer
Postat av: Linda

Men å vännen vad fint skrivet!!



Fick tårar i ögonen!



Tack för att ni finns!



Kramar

Postat av: Princess Leya I





Älskade vän...

Hoppas verkligen du vet att jag finns här för dig!

Vad det än är, När det än är,

Dag som Natt, Jag finns Alltid här!



Varmaste av Kramar från Oss!



2009-03-17 @ 16:41:18
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback