No More Tårta !



I Torsdags Firade vi Bror Min = Jordgubbs-Tårta
&
 Igår Firade vi Mor Min = Pannkaks-Tårta

Tårta Tårta Tårta
& så lite mer Tårta !!

Nu hoppas jag att Det Är Nog med Födelsedagar på ett tag...
...Faan jag bara växer & växer !

!! No More Tåra For Me !!

Oh No...
...April "Födelsedags Månaden" Stundar !

Då Fyller ju Alla tre Galningar År..."P", Lillesyster & Jag !!

Oh No...
...vill Inte ha mer Tårta Jöö !

Jaja, That's Life I Guess !?


 ****************************************************


Jag har haft "Lost" Race här hemma senaste dygnen !
Har snart Plöjt alla Säsonger, är på 4:e nu !

 
( Försök att klura ut Gåtan i Bilderna...om ni kan )


Har vart så nära att sätta igång me 5:e Säsongen...
...men har låtit bli...får se hur länge jag klarar det !?

Ser jag 5:e Säsongen nu, Vem ska jag då Diskutera med !?
 Alla tittar ju på Tv, som ligger så Galet långt efter !



Känns ändå som det blir en Plöjning av 5:e Säsongen ...

...Lost är FÖR Bra för att kunna låta bli !



Jag får Fortsätta Drömma om Mig & Sawyer !!

Ni ska bara veta vilket Fantastiskt Liv vi Lever !

Hett, Passionerat, Ljuvligt & Lagom Spännande
Och Självklart bor vi på Vår Egna Ö !

Aaahhh...
...Sweet SWEET Dreams !



Sawyer
 =
 A Hunk'a Liciously Sexy Man



Yummy-yummy
Gimme Gimme Gimme


Dax att Vila ögonen på Min Hunk...

...dax att Fortsätta med Min Plöjning av Lost !



Peace !





Kommentarer
Postat av: Lillis

LOST äger!!! Helt sjukt bra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback