Schlager Final & Birthday Party !




I Torsdags var Jag & MammaMiddag & Teater !

Det var en "Happening" för Branch-Folk !
( & för Mig !! )

Vi fick en Jätte fin Buffé i "Vardagsrummet"
som är Total Renoverat & Riktigt Fint !

( Tyvärr inga Bilder eftersom Kameran är Paj )

Vi fick Bl.a.

Rökt Lamm - Serrano / Parma Skinka - Kalv - Lax
Sparris - Ostar - Snittar - Desserter
 & Massa, MASSA Annat !

Super Duper Gott !

Dit ska jag gå fler ggr !



Sen gick vi på Genrep av en Ny Pjäs !
Det var en "Fars" !

Tänk"Stefan & Christer" Humor...
...Jag HATAR Stefan & Christer !!

Okej Det här var väl Inte Lika dåligt som Dom...

...Men tillräckligt för att Jag & Mamma skulle Smita i Pausen !!

Men vi fick ju en Super God Middag iallafall !
Och det är ju alltid Trevligt !




Idag är det Äntligen Lördag !

Fast det känns Väldigt "Bitter Sweet"...

...Ikväll är Det ju Sista Schlager Lördagen !
!! SISTA !!

Va ska man göra nu?

Får helt enkelt gå "Cold Turkey"
&
Lida igenom Schlager-Abstinensens Stora Klor !


Vem Vinner Ikväll då ??

Tror Tyvärr att det blir :

Sarah Dawn Finer eller Caroline af Ugglas !

Med tanke på hur Illa Folket Röstat hitills så tror jag nån av dom Vinner !

Sad But True !

Men man vet ju Aldrig...
...ska bli Sjukt kul å se !
Det är ju en Jäkligt Blandad Kompott !


Nää...

Nu måste Jag Piffa till mig, ska strax iväg på ett
Birthday Party !

Min Käre Lille Storebror blir Äldre...
...snart Gubbe !

Hahahahaha !

Näerå...
...men det är faan inte Långt Ifrån !
38 Jordsnurr !
Inte Illa !

Grattis Igen Storebror !
( han fyllde i Torsdags )



Peace !








Kommentarer
Postat av: Mervi

Jaha, och vad säger bruden om kvällens schlagervinnare? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback