Lika Vacker Då som Nu!




Ingen förändring...

Princess är fortfarande Däckad & Sover hela tiden !

Hon går bara upp för att Äta & Dricka
& för att gå ut & "Göra Sitt", sen Sover hon !

Det kommer lite Blod, men det är Inte Mer än imorse !


- Lika Vacker Då som Nu -

Ingen Förändring helt enkelt !

Jag tar Vad som helst...
...Bara det Inte blir Värre !!




Hon har fått sina Tabletter så nu Sover hon för kvällen !

Får se hur hon Mår Imorgon !

Törs Inte "Jinxa" något...

...så länge det Inte blir Värre så är jag....nöjd !?


*******************************

Snart börjar
"Halv Åtta Hos Mig"

Nu är dom i STHLM !
Du kanske Stevie dyker upp !?

Hans Manager skulle tydligen va me & laga Mat
&
då skulle Stevie göra en Instickare !

Ska bli Mycket kul å se va den Sköna Dåren hittar på !



Dax att kolla till Bäbis...


Peace !



Kommentarer
Postat av: Mervi

Inte förrän nu har jag läst vad som har hänt! :-O

Fan vilken panik!



Krya på dig lilla Leya!

Postat av: Princess Leya I



Jaa Fy Faan vilken Skräck, d va Hemskt!

Hon är ju Fortfarande dålig...

bara det inte blir värre så är jag...nöjd!?

Usch & Fy säger jag bara!





2009-03-03 @ 13:31:23
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Mervi

Hur länge dröjer det innan hon SKA vara bra då?

2009-03-04 @ 08:32:51
URL: http://peggybundy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback