Time to Get Fab'oliciously Delicious !






*Kors i taket*
Jag är Vaken Tidigt igen...


...Nää, Jag har faktiskt inte lagt mig än !


Sov över hos en God Vän & Han skulle upp 05.3o !

Då kände jag att "Varför ens gå & lägga sig"?
Så det gjorde Jag inte & nu är Jag hemma igen !



 Morgon-Kaffe & " Nyhets-Morgon"!

Sånt som är lite Mysigt & som Jag Alltid Missar
för Tidiga Mornar är Verkligen INTE Min Grej....Alls !!

Nu sitter Jag här & det är Typ Bara Jag som är Vaken...
Det är Totalt Dött Utomhus !




Jag Va Så Jäkla Duktig Igår & Städa Järnet !

Organiserade HELA Garderoben,

Tömde Skåp & Kasta 2 Ica-Kassar m. Tidningar

Diskade
& Damsög & Hela Faderullan

Nu är här Cleanare än Cleant !
Lovely !



 Jag Måste bli Pigg & Fräsch & Snygg
till Kl : 16.3o

Då kommer Mammsen & Hämtar Mig
&
Vi ska iväg på Nån Happening genom Jobbet !

Middag & Teater...

...Tror Vi Äter & sen Åker Hem...


..."Affischen" till Teatern gav Mig inte direkt några bra Vibbar...

Men Man Ska Ju Aldrig :

" Dömma en Hund Efter Håren "
" Never Judge a Book After It's Cover "



Så Vi får väl ge det en Chans...

...en Liten en !




Vad har hänt i övrigt då ?

Jaa...


Min Kamera har Pajjat !
Grrrrrr !

( Kanske märkt att det är Dåligt med Kort på Bloggen på Senare tid !? )

Så nu Måste en Ny Kamera Införskaffas PRONTO !!



Princess va hos Veterinären & tog Bort Stygn !
Hon har Stygn Kvar Inuti Magen som Försvinner av sig självt !


Dom Tyckte Allt såg Jätte Fint ut
&
 Det Verkar Läka Fint Både Inuti & Själva Ärret på Magen !


Så  mer Vila Innan Vi kan börja Öka Takten Litegrann !


Mycket Bra Nyheter !
Så Skönt !



Näe

Dax att Hälla upp Kaffe-Kopp nr 3

för Pigg är Jag Verkligen Inte !

Kom Igen nu, Snap Out of It !




Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback