Happy Birthday to The Worlds Greatest Woman - My Mom !!




STORT Grattis till
Världens Bästa Birthday Girl



 Min Älskade Lilla Mamma !

Hon fyller år Idag !
( Man ska Aldrig avslöja en Vacker Kvinnas Ålder )

Ska strax dit & Fira & äta lite Tårta !


************************************************


Va ska jag nu säga om Gårdagen !?
Jag mår som jag Förtjänar idag !!
Huuuuuaaaa !!


Och Schlagern sen då !!
Vem i Helskotta är det som röstar ??
Va hände ??


Tycker att :
Måns - Alcazar eller Agnes
borde Vunnit !!!


Men det är som vanligt...
...skulle JagBestämma så skulle det bli Rätt !



Fast me tanke på vilken Otroligt Hemsk Smak dom har i alla "Öst-Länder"
så  funkar Opera-Disco-Trams säkert Jätte bra !

Eller...

...Man får ju Verkligen Hoppas det...
...annars får vi ju Inte vara med Nästa år !!!

Och om vi Inte får vara med...
OJ OJ OJ
...då får ni se En Totalt Galen Schlager PrinsessaBersärk !!!



Nu får man ju Tyvärr vänta ända till Maj för att se vem som Vinner !!

Det är ju Jätte Lååååångt dit !
Va ska man nu "Fira" på Lördagar !?


Vi prata igår om att ha ett
" Robinson-Party"
Hahahaha !
Alla måste klä sig i Djungel Inspirerad Outfit !
Låter ju rätt kul i&fs !?
Så Varför inte ??




Time to Get Birthday Party Fab'o Licious !


Peace !













Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa din mamma ett stort grattis på födelsedagen!!



Ja vad säger man om i går!! Totalt värdelös låt!! Men det är ju öst länderna som styr!! Så det kanske funkar! Hon är ju rät så känd i opera å öst världen!



Själv så hatar jag Måns!! En slekig självgod kille som jag bara avskyr!! Men Alcazar skulle ju vunnit! Det närmaste schlager i denna tävling!



Allt bra annars med er!!??



Puss å kram Fam N

Postat av: Princess Leya I



Mamma hälsar & Tackar så Mycket!



Ja som sagt...

Opera-Disco-Trams passar säkert Perfekt

för Öst-länderna med deras Vidriga-SKIT-Smak!



Sorry men Jag Gillar ju Måns Skarpt !!

Killen e bara 23 &

är redan en GRYMT Bra Artist!

Miiii Lajkiiii Månsiiiii



Alcazar Va oxå Bra !!

Jag Vill ha den Lila Catsuit'en !!!

Den va ju To Die For !!!



Agnes sen då !!!

Fuck så Snyggt ALLT va !!!

Hon, Outfiten, Scenen, Färgerna, Showen, ALLT !!!

Lo-ho-ho-hoooovely !

Totalt Fab'o liciously Delicious !!!



Nu är det "bara" en

Extremt Lång Väntan till Maj...





Jorå allt rullar på med oss !

Princess blir Piggare för varje dag !!

Såååå Skönt !



Hoppas allt e Bra med er oxå !?

Fika snart !?



Pöss på Tutten

;o)

TihiTihi !



2009-03-15 @ 22:23:38
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback