Good Morning Sunshine !






Tidig morgon !
* Kors i Taket *


Sitter & väntar på att min Natt-Gäst ska Vakna !

Men det Dröjer nog !

Han verkar va i en DJUP Sömn & ha hur Skönt som helst...
...att döma av hans Tunga Snarkningar !!!



Nu när alla Sover & Jag är Pigg
så Sitter Jag & Klickar runt på Datan !



Fastna i
Melodifestivalen


Finalen är Bara 1 Vecka Bort !!!
Tycker det gått Alldeles för Fort !



Dax att Njuta av våra Sista 2 Tävlingar
&
Ta till vara på varenda Härlig Schlager-Minut !!




Vi börjar med Lördagens :

"Andra Chansen"



"Systemet" för denna omgång är Totalt Bajs !


Dessa "Dueller" gör inget annat än förstör !



Så här går det till :








Nu Hejjar Jag till 200% på :

Lili & Susie

" Show me Heaven







Den här SKA Vidare till
Final i Globen !!!




!!!!!! Hejja !!!!!! 

!!!!!! Lili & Susie !!!!!!









Peace !












Kommentarer
Postat av: Mervi

Ahahaaa! Tackar! Nja, jag vet inte Playboy riktigt.. Kan behövas platsdetaljer lite här och var i så falls.. ^^



Vad händer ikväll då? Hur mår Leya?



Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback