Fabulous Weekend = Fabulous Hangover




Vilken Kväll det vart i Fredags !


Vi skulle ha en
"Ta-ett-par-Glas-Vin-Kväll"


Men det vart en
 "Tok-Fulla-&-Glada-i-hågen-Disco-Kväll"




- Puss Kalas -


Vår lilla Fest pågick till typ 06.30 tiden !




Gårdagen spenderades i Vågrätt läge i Soffan !


Där låg Vi, Sjukt Bakis, från Morgon till Kväll !
När Mr. Mister åkt hem så åter gick Jag Snabbt till Soffan 
& där stannade Jag tills Jag vaknade imorse ! 



Idag får man återigen en Realitycheck om hur Gammal man är...
Som 18åring kunde man ju festa som en Galning utan att va det minsta Bakis !
Men Nu...När man börjar bli Pensionär...då är man Bakis i Flera Dagar !!!



Idag är Jag Precis lika Bakis som igår !
 Så även denna dag spenderas i Vågrätt läge i Soffan med en
 Sjukt Mojsig & Underbart Sympati-Bakis Princess !



- Mammas Kel-Gris -

Bättre kan man Inte ha det !



Har fått i mig lite Morgon Kaffe...
( Tack för Kaffet Hjärtat )
...men blev Inte Piggare av det !


Så nu ligger Vi & Myser i Soffan
& lägger ner hela idén om att ens försöka bli pigg !


Varför bli Pigg ??
När man kan Ligga & Tok Mysa med Världens Vackraste Princess !



Avslutar detta "Bakis-Söndags-Inlägg " med.... 



.....Fredagens Bästa Bild
!!!

Hahahaha
 Va Bra den Blev !!




Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback