Reward for No Complaining Please - Storm + Lighter + Long Hair = A Special Technique - The Ab Fab Babes - Birthday Months - Gift Hunt - Lots of Cake - Secretive Me




Näääe...

Nu tycker Jag att Jag vart såå Duktig som Inte Klagat på den
Isande Blåsten & Bristen av Sol

Så Nu borde Jag ju Få något för Det !!

 Sooooolen & Väääärmen
vart eeeeee niiii ??

Någon Måtta på Tråk-Vädret får det allt vara !!

Bara att Hålla Tummarna för en Väder Ändring...
...Snarast Möjligt !!!

Tog Mig en På Pälsad Morgon Walk med Princess !
På Pälsad = Behöver Varken Frysa Ihjäl eller Blåsa Bort !

Med Varma kläder var det iaf Hyffsat Skönt !
Förutom Blåsten som Slänger Kalufsen i Facet Hela Tiden !
Att Tända en Cigg i Storm med Långt Hår kräver lite Teknik !

Gick förbi Mrs L & Njöt lite !
Hon är Faan Världens Bästa Tjej !

Vi har Förstått att Vi är
 2 Mycket Speciella & Betydelsefulla Brudar !
Vi är Absolutely Fabulous, Fast Det Visste vi ju Redan !

Älskar Dig Babe !

En liten Tarm-Sköljning för att bli av med Tarm-Slaggs-Bacillerna
 & Allt är Maxat Tipp Topp !


Sitter fortfarande & klurar på Presenter !
Det är ju Några som Fyller år Nu & Mors Dag är det oxå !

Hrrmmm, Presenter är Svårt !

Till Barn är det ju Lätt, dom Gillar ju nästan Allt 
men till Vänner är det Värre !

Men Jag kommer nog på nåt till slut, behöver bara Fundera lite till !

I Juni är det Födelsedags-Paus !
*PHEW*

Men i Juli !!
Bl.a. Mr J, Miss J, Miss L, Mrs E, Mr S m.fl.

Och Augusti ska vi inte ens tala om !
!! Hjälp !!
Den Månaden är Helt Galen !!!

Men Hehehe
Får Tänka Positivt....Mycket Tårta Blir det !

Mmmmm....Tårta....Muuums !
;o)



Nu måste Jag Sticka iväg ett tag...
Har lite....Saker....att fixa & några....Projekt....att ta tag i !

;o)



Peace !







 

Kommentarer
Postat av: Linda & Kim

Ha ha ja en tarmsköljning är nog fan det enda tror jag som tar bort dom analfödda missfostren! Sköljning med läkarsprit i så fall! Risk att slagget inte lossnar annars! Ha ha ha!



Hellre en fantastisk vän eller ingen vän alls än 10 ytliga å analfödda å falska!



Me love you long time babe!



Pusssssssssssssss!!!!

2009-05-10 @ 19:17:42
Postat av: Princess Leya I



HAHAHAHA!

Jaaa!!!

Dax för Tarm-Sköljar-Doktorn att ta fram :

The HEAVY Stuff =

100%-ig RENAD Sprit.....MINST!!!

Slagget sitter ju som Cement Längst Tarm-Väggarna...

Svårt som faan att få bort den Naturliga vägen!

HAHAHAHAHA!



Jag Byter Inte Bort Dig för ALLT i Världen !!

Du är en Helt Fantastisk Vän !



Me Love You even Longer Time Babe!!



Älskar Dig You Sexy Mama!

Massa Pussar på Dina Fabulous Boooooobisar !

MOAH

;o¤






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback