Little Miss Sunshine - My Fabulous Friend - The Test - The Creepy & Scary Accurate Test - Can't Forget The Creepy Accurate Test - Rally with Mom - ESC-Finale Countdown - Menu Planning






Hello Sunshine....Bye Bye Sunshine !


Den Kom....sen var Den borta !


Man ju tar vad man kan få......så det blev Ute-Fika ändå !
Men med Filtar gick det an  !

Jag & Mrs L hade det riktigt Mysigt i Solen / Molnen & Regnet !

För att inte tala om Intressant !!!
Jösses !

Mrs L gjorde ett Test på Mig som var......KUSLIGT Sant !!
ALLT Stämde !
På Gränsen till Creepy !

Det är Svårt att förklara i Text !

*******************************************************

Men Lillis...
Du SKA göra det Testet nästa gång du kommer !!!

*******************************************************

Jag kan bara Inte Släppa Testet !!
För att inte tala om Igelkotten !!!!

Som att det inte räckte med att Den var Minimal...
...Den blev Uppäten oxå !!!

Hahahahahahahahaha !

Ruskigt Sant...vilket Egentligen är Sorgligt !?!

Men med Min Fabulösa Fasad så kan Jag inte annat än att
Vika Mig Dubbel & Garva Ihjäl Mig åt den
Kusligt Sanningsenliga Teckningen !!

Jag menar...
...Det Finns Ju Bara Inte !

Snacka om Ett Totalt Klockrent Test !!!
Helt Magnifiqué !

*******************************************************

Förutom Testet så hann Jag & Mrs L 
( Som Vanligt )
 Prata om Allt mellan Himmel & Jord !

Men Tiden går, Tyvärr, ALLDELES för Fort !

Men Vi hann boka en Hel-Kväll
innan det var dax att ge upp för dagen !

Så nu sitter Jag Självklart & planerar Meny !

Vi vill ha :
Mycket Mat & Varierad MatHyffsat Nyttig Mat !

Mat man kan äta Massor av, Utan att Skämmas !

Men det Fixar vi Lätt !

Kommer bli en Riktig Frossar Kväll, med Massa Gottis & Vin !
&
 En Kväll Full med Glitter & Glamour !

För det är ju Äntligen dax för ESC Final !!!
Ska bli Såååååå Kul !

Får slänga Ut ett TACK till Mr Firefighter som gör Kvällen Möjlig !
;o)


********************************************************

Sen vart det lite Rally med Bilen !
;oD
" Mi Lajki a Lotti "

Det Gick Självklart Finemang !

Hittade en Raka Jag kunde Dra på Ordentligt på !
Tihihi
 Rally Bilen är sååååå Rolig !

Väl Hemma (!!!) fick Jag första Motorstoppet !
Kan Faktiskt inte ens Minnas när det skedde sist !?!?

Jösses, det betyder ju att det va Väldigt Längesen !
Va Glad Jag blir !
;oD

Det börjar ju lixom "Gå Av Sig Själv" !
Perfeeeekt !

********************************************************

Näe nu ska Jag fortsätta med Min Favvo Sysselsättning...

...Meny-Planering !
;o)



Peace !





!!!! P.S !!!!



Missa INTE :


" Korrespondenterna "
Kl : 21.3o på SVT 2

Om Hundar & Andra Länders Syn på Hundar !
Kommer vara ett Hemskt Program, Men ett Viktigt !!
Så Missa Inte Det !



D.S.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback