My Absolutely Fabulous Friend - Heart 2 Heart - REAL Friendship - True Love - Secret Mission - Kharma's a Bitch...BITCH - Birthday & Sparkle & ESC Party Planning






Hur ska man Förklara ??



...Det finns Vissa, Mycket Få, Människor som Man Bara...

...Älskar såå Innerligt !



Min Älskade Mrs L tillhör den, Mycket Lilla, Kategorin !




Vi kan Prata Öppet, om ALLT...

Vi kan vara Brutalt Ärliga mot Varandra...
Vi Hjälper Varandra igenom Livet...
Vi Ställer Upp på Varandra i Vått som Torrt & Dag som Natt...
Vi har en Vänskap som Bygger på Förtroende & Ärlighet...

Vi har en Äkta Vänskap !!
Jag skulle Inte byta Henne för Allt i Världen !


Jag håller Dig såå Varmt om Mitt Hjärta
&
 Älskar Dig mer än Du kan Förstå !! 

***********************************************

Har Precis haft en Absolutely Fabulous Kväll med Min Tösa-Maja !
Men som vanligt så Springer Tiden iväg !!!

Vart tar tiden vägen ??
Vi träffas ju så Ofta, men Har ändå såååå Mycket att Prata om !?
Tiden går Alldeles FÖR Fort !!
( & Ciggen tar slut lika Fort )


Ikväll Har Alla Ämnen Vart på Tapeten !


Mission " Destroy CP " is now in Action !
;o)
!!! Let's Sink that Bastard, Once & for All !!!


Vi kommer snart ha en Hel-Kväll att planera denna "Stöt"
Mo-Ha-Ha-Ha-Haaaaaaa !

Om det så är det Sista Jag gör, så ska Jag SÄNKA det "Skeppet"

Kharma's a Bitch, BITCH !!
;o)

************************************************

Nästa Helg / Lördag så är det ESC-Final !!
Yeeeey, Äntligen !!

Det ska Vi Fira med Hel-Kväll
=
 Glitter & Glamour
Bubbel & Fab Food
 

Sitter nu & tänker på Meny...

*************************************************

Vill Vi ha :

3-6 Rätters
el.
Buffé & Plock

???

*************************************************

Va säger Du, You Sexy Thing ???

Du Bestämmer !!

Det är Din Birthday !!
( Nästan Iallafall )


3 Rätters =
Upplagt på Tallrik & Kontrollerat Ätande !

Buffé =
Ät tills Vi Däckar, sen Äter vi lite till !


Hehehe...
Känner redan Nu vart Det Lutar !!

!!! GIVE ME FOOD DAMN IT !!!

;oD

*************************************************

Ajajaj...

Verkar som en Insomnia Natt är på Intågande !

Inte Bra !


Får nog gå & Lägga mig i
Ny Bäddade Sängen med Princess
&
Hoppas på Det Bästa !

Lite Kel & Mys-Pys så kanske Jag blir Trött !?!?
Fingers Crossed !


Tack för ikväll
Absolutely Fabulous Mrs L

Älskar Dig...


* MOAH *
;o¤





Peace !






Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla tragiskt. Två ensamma stackare som båda egentligen avskyr varann men som nu när ingen av dem har några vänner kvar ska börja umgås, bli bundisar och tom "älska" varandra. Lycka till

2009-05-10 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback