Kind'a Sunny - Stress & Meetings - an Uzi of Criticism - Birthday Girl - 8 years old - Fingers Crossed for a Functional Kitchen




Idag är Jag inte Lika "Sänkt" & Bakis
*PHEW*

Hyffsat Soligt Väder är det ju Iallafall...
...men självklart Blåser det ju Halv Storm !

Snart går jag fasiken & Barrikerar mig på Mrs L's Balkong
Där är det Lä & Sol & Varmt
Lö-Hö-Hö-Hööööövely !

*********************************

Imorrn är Det Stress & Möten Schemat
Jippiii....NOT !!

Fast nu är jag så Pissed Off så nu ska Dom Minsann få Jobba för Sin Lön !
MoHaHaHaHaaaaaaaaaaa !

Dom ska bara veta vilken Kulspruta av Kritiska Ord som Väntar dom !
Ska nästan bli Kul att gå dit Faktiskt !
HeHeHeHeHeHe !

*********************************

Så får vi ju inte heller Glömma att
My Fabulous Babe fyller hela 8 år !!
!! Hipp Hipp Hurra !!
Stora Tjejen lixom !
;o)

Grattis En Dag i Förskott Älskling !
*MOAH*
;o¤

*********************************

Snackade precis med Mr F.S

Så på Måndag Morgon har jag nog...
*Peppar Peppar*
...ett Fullt Fungerande Kök !

:oD

Jippiiiii
Inte en Dag för Sent !


********************************

Näe nu tror jag nog att Jag ska ge Solen ett försök...
...Kaffet är Klart & Filten är med !
Fingers Crossed för Storm-Fri Utomhus Fika


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback