Blessed Relaxation - From Couch-Potato to Shopping-Queen in 15min - Gift Hunt - Shopping for Me - Umbrella = Paraply - Cosy Night with Princess




Idag trodde Jag att Jag skulle Dega Bort Hela Dagen på Soffan...
( Halv Bakis som Jag är )
...Men Tji Fick jag !

Istället ringde Mammsen & sa :

- " Jag ska till Centrum, Ska Du Me ?? "
-" Är hos Dig om 10min !! "

Aaaaaaaa !!!
Här ligger Jag & Slöar i Mys-Pys Kostymen...
...men visst ska jag med !!

Det var bara att Snabbt byta Outfit & Sätta på Sig Ansiktet = Make Up !

************************************************

Jag letade Present till Mrs L...
...det gick Inge vidare i denna Tråk-Stad med Minimalt Utbud !

Men har en Nöd-Lösning !!

Vill ju såklart Hitta något Personligt...
...men med varken Bil eller Massa Cash så är det rätt Klurigt !

Men Nöd-Lösningen är faktiskt Riktigt Bra !
Hade Själv velat få Den !!

************************************************

Istället vart det lite Shopping till Mig !

Grå Tröja
Fina-Flickan-Super-Söt & Proper

Make Up Bag m. Bling 
 Bling är ju Alltid Trevligt

Vitt Linne
Sommar Fräscht

Hår Klämma 
Can't Live Without It !!

Diadem
Varför inte !?

Så nu är min Shopping-Abstinens stillad iaf Några dagar till !
;o)


************************************

Surfade runt lite & hittade ännu en "Umbrella" tolkning !

Denna gång på Svenska & av en Svensk Poet !
Han är Skum & lite Obekväm, En Typisk Konstnär

Men Jag Gillar Det !!

Det är Vackert på ett O-Vackert sätt !?






Erkänn...
Konstnärligt Skumt & Soft = Coolt !



Näe Nu Pallar Jag inte med Er längre !
;o)
 

Måste Mys-Pysa med Min Princess !



Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback