Sun - Coffe - Sun - Cookies - Sun - Disgusting Neighbor - Sun - Crawfish Red - Sun - Movie - Beauty Sleep - Sunshine




Morgon Prommis med Princess sen Direkt ut till Filten i Solen !

Idag var ju en Galet Skön dag !
Vindarna var inte Isande, utan nästan Sköna !

Så idag låg Jag & Princess i Solen hela dagen !
Även om Jag är Über Svensk ( ser ut som en Kräfta just nu ) så va det Lovely !

Fick sällskap av Söta Miss H !
( Miss H = Min " Mini Me " )
 ;o)
Vi Snackade om Allt mellan Himmel & Jord
& hinkade Kaffe, Cola Light, Ballerina & annat Mums !

Sommar = Onyttig Årstid !
Men Fuck It, Onyttigt är ju så gott !

**********************************************************

En ny Granne satt ute oxå...
Vi har alla tyckt han verka trevlig innan...
Men Tschi fick vi !
Det visade sig vara ett riktigt Slemo !
Fy faan säger Jag bara !
Kan inte alla Tattare, Babbar & alla andra födda ur Fel Hål
bara hålla sig Borta !

Blir Äcklad bara dom tilltalar mig !
Leave me the FUCK Alone !!!
Blääää !
Skulle inte ens ta i er med Tång !

**********************************************************

Imorrn är Sol utlovat igen...
...borde stanna inne...
( är ju Rödare än Rödast )
 ...men Näääe, Solen är min Anti-Depp-Medicin !
Njuter Järnet av Varenda liten Stråle !

Näe, Ut i Solen ska jag, men får nog sätta på mig nåt Skydd !
Typ Tunn Blus el. likn. !

**********************************************************

Nu blir det Film-Tajm för Vår del
&
 sen Skönhets-Sömn !



Peace !




Kommentarer
Postat av: Henni din "mini-me"

Jag är biff, va snackaru om?;)Haha. Ja det var skönt att snacka om all möijligt, så lätt att snacka med dig på något sätt och det är bra som fan! Kram på gulliga lilla leya och söta "lilla-my-emma" haha;)

2009-05-03 @ 19:19:51
Postat av: Princess Leya I



Hahaha!

Va du e Söt!

Vi gillar Dig med, Min Lilla "Mini Me"

;o)



Massa Stora Kramar från

Mig & Princess Leya I



P.S

Du måste börja Blogga!

Skönt som faan att få "Skriva Av Sig" ibland!

( & kul för andra att läsa förståss )

D.S.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback