No More Studies Tonight - Ab Fab & Crazy Delicious Dinner - Cosy Snuggle Evening Here We Come




Jag aka. "Fröken Duktig"
Har nu Pluggat Färdigt för Idag !
 Yeeeey !
Är Nöjd med Dagen & vad Jag fått gjort !

Så nu ska Jag Bara Ligga & Lata mig med Princess !
Maxat Mys-Pys !!

Men imorrn är det Jag som Åter igen
sätter igång med Pluggandet, Så Fort Jag Vaknar !!
Men Det är Imorgon Det !

Nu står det Enbart, Med Feta Bokstäver, "MYS-PYS" på Schemat !
En Ab Fab Kväll i Soffan med Min Princess är Precis vad Vi Båda behöver !

************************************

Fyllde Precis på med en Intelligens-Höjande Middag !

!!! Insanely Fab'oliciously Delicious & Yummie Dinner !!!




Asså Vi Snackar Sjukt Jäkla God Middag !!

 Full proppad med : Klorofyll, Järn & Vitaminer
& Bäst av Allt : Inget tillsatt Fett !!!

En Bättre & Nyttigare Middag är Nästintill Omöjlig att få !

Mätt & Belåten, Det är Jag Det  !
SLÖRP sa det Bara !
;o)


Mys-Pys-Kväll Here I Come !




Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback