I Live in a Stylich, Cosy & Big Mansion.....at least in Comparison !!




!!! OMFG !!!

Kom till Visningen 2o min för Tidigt...
Visningen skulle börja 14.oo-14.15
&
 dom skrev m. STORA bokstäver :
KOM I TID !!

Och i Tid var Jag ju...Ordentligt !

***************************

Inser när Jag kommer till Porten att :

-" Faaan, det ligger Inte Alls på Rätt ställe av Gatan "
= INGEN SOL !!!

Det va ju Solen på Uteplatsen Jag ville ha jöö !!

Men Okej, Nu är Jag här
så då kan Jag ju lika gärna Stanna & Se Hur det ser ut !

***************************

...Jag Väntade & Väntade...
...Frös & Frös...

...6 Pers till kom...
...men INGEN från TelgeBostäder !!!


14.2o
(!!!) 
Ringer Jag dom & Säger :

-" Öhh, Asså Ursäkta "
" Men Vi står 7pers här & Väntar på Visning !!! "

Svar :

" Nämen Hoppsan... "
" ...jaaa..."
"...jaa han är på Semester ! Har visst blivit en Felbokning ! "

!!! WTF !!!

" Vi skickar en Annan...Han är där om 10min ! "


Okej...
 Jag har Redan Väntat i Nästan 45 min...så kan Jag lika gärna Vänta 1o till !

***************************

Sen kom han...

Han Öppnade Dörren...


Varpå Jag Högt Säger :

-" Är det Här ett Skämt eller ??? "


Tro mig, det gick bara Inte att hålla Tyst !!
Jag Vände DIREKT  & Sprang Därifrån !!!

Min Visning tog Alltså MAX 10sec !! 

VärldsRekord ??

***************************


Det var den Slokigaste & Äckligaste Kvart Jag sett...Någonsin tror Jag !!
Fyyyyy Faaaaan !

Min Lya är ett Mansion i Toppklass i Jämförelse !!!
Jag är Faan Stum asså !!

Det Va sååå Äckligt, Slitet, Litet & Usch !!
Hade inte ens fått Plats med Min Vår-Garderob i den "Walk-In-Closet'en"
Skandal !!

Fattar Inte att TB har såå Äckliga Lyor !?!?
Uäck !!

***************************

Så Jag Sprang därifrån...
...Klagandes till Min Babe som var i Luren !

Hon Njöt minsann :

-" Hehehe...Då blir du kvar hos Mig i Södra !?
" YES !!...Hehehe ! "

Jaarå Babe...
Jag blir kvar hos Dig !!
;o)

Iallafall tills Nått Nytt & 1ooo% Bättre än den Dyker upp !!

*************************

Positivt med Denna Dag är :

Jag Fortsätter att ha Nära till Min Babe
( 15min är ju sååå Långt bort ;o) )

Och...

Jag blev Nykär i Min FINA Lya !!

För Jag bor ( i jämförelse ) i ett : Fint, Snyggt,Stort & Mysigt Mansion !

Inget Jag Lämnar i Första taget !!

My Home Sweet Home !

***************************

Jaaa Just det...


Jag fick åka Gratis Buss Oxå !!
 ;oD
 Tack snälla Mr-Bus-Driver !!

*************************

Så...

Trots TB Skandalen...Så kom det ju nåt Gott...Typ !?
;o)


En Erfarenhet Rikare är Jag iaf & sådana är ju Alltid Bra !
;o)


Peace !






Kommentarer
Postat av: Linda

Skadeglädjen är de sanna glädjen!! MOHAHAAAAA!! yES!



Jag är verkligen ledsen för din skull att det inte vart nåt med lghtn.. Eller NOT!



Jag klarar mig inte utan dig babe! Så jag ska oxå gå på alla visningar!! Fast före dig å äckla ner alla lghtr!!



Nej du stannar här i södra.. PRONTO! Slut diskuterat!



Jaha som kom solen så här på kvälls kvisten!! När man behöver den som minst dyker den upp!!morrrrr



Jag å kom å sovot spoon i nästan 2 timmar.. Snacka om maxat mys å skönt!! Han är en riktig värme källa!!



Ne har mat i ugnen...



Pusssss babe.. Love you!!

Postat av: Anonym

Oh fyfan, lät inte kul alls alltså! USCH! Vart var det någonstans du gick på visning då? Telgebostäder brukar vara dåliga med sånt där. Tro mig, jag vet. Men då bor du alltså kvar i södra ett tag till hihi!:) Pussar och kramar!

2009-05-19 @ 18:58:45
Postat av: Princess Leya I



Till Min Babe :



Jaa, den Glädjen Slår det Mesta !



Hahaha Jaa eller hur...Jätte Lessen Va ???

Hahaha !



Åh va Vidrigt...Du går & trashar ner Lyorna Totalt...

så Jag blir kvar Här !!!

Din BITCH !

Hahaha !



Näe, Vi Bara MÅSTE Bo på Nära Avstånd...

15 min är faan MAX !!

Utan Dig kommer Jag bli Kookoo-Bananas AB !

Inte Utan Min Babe, Punkt & Slut !!



Jaa Jäkla Sol faan !

Kunde den inte vart framme när Jag stog &

huttrade & väntade på "Visningen-From-Hell" !?

Jaja, That's Life !

;o)



Va Mysigt Du haft då ! Blir ju Avis här !!

;o)

Have a Nice Dinner My Darling!

Vi Hörs Imorgon !

Love You More !

MOAH ;o¤







Till Min Mini Me :



Trodde TB skulle va Bra !?

Det är ju ändå ett Stort Företag, dom borde ju ha MER än Råd att fixa Åtminstånde Hyffsad Standard !

Jag är sååååå Förvånad !



Det va faan Vidrigt !

Det va en Knarkar-Kvart !!

Ähe Fyy Faaan säger Jag bara !!



Jaa, Jag kan Glädja Även Dig med att Jag blir Kvar !!

Va ni är Söta båda 2 !

Det värmer att ni Vill ha mig Kvar !



Fast Du är Självklart ALLTID Välkommen till Mig, Vart Jag än Bor !!

Glöm Aldrig Det !



Massa Pussisar & Kramisar !

;o¤







2009-05-19 @ 19:25:56
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Jennie/Kalasgott

Sv: Hej!! :-) Vilka söta kommentarer du skickar! Tusen tack! Kram, Jennie.

2009-05-19 @ 20:07:26
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Mini-me

Nej dom är inte så bra, kan förklara det senare, pallar inte skriva ner allt haha ;P Hihi, klart man vill ha dig kvar i södra. Lyssna på Linda och mig, vi vet bäst haha nej men om du hittar något fint så är det ju alltid kul att flytta :)Tack så mktm det kan du ge fan på att jag kommer komma vart du än bor haha. Pussar till tjejerna!

2009-05-20 @ 08:31:30
Postat av: Linda

Men hallå där!!!! Nej Emma får inte flytta även om det så är ett pallats!! Nej nej nej!! Jag ska pissa i varenda hörn!! Hahahahaah!!! Smeta Kims bajs blöjor i taket å under parketten!! hahahaha!! Å det är sant E... I will!!



Puss på er snyggisar!!

2009-05-20 @ 19:05:30
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Princess Leya I



Hahahahaha !

Det Värsta är att Jag Faktiskt Tror Dig !!!

Hahahahaha !



Men som Jag sa, det ska Bra Mycket till för att Jag ska flytta ifrån mitt...

( I jämförelse & Uppenbarligen )

...Slott !

Så Jag Blir Kvar ett tag till !



Pöss på Boobisarna !

;o¤







2009-05-20 @ 21:10:55
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback