Hangover Sunday But Still Fabulous




Vakna 13.3o !!!
Jösses !

Sen vart det Fika i Solen med
 Min Lika Bakis-Sjuka men ack så Fabulösa Babe !

Där satt Vi & Försökte bli Normala & Återställda igen...
...det gick Tyvärr Inge Vidare !

Jag är Lika Bakis Nu som när Jag Vaknade
Så Idag är det Synd om Oss vill Jag lova !

Tänk att man ska få Lida så dant av Skumpa & Vin !?
Men Who Cares ?
Det va det Sååååå Värt !

***************************************

Gårdags Kvällen / Natten var den
Bästa & Mysigaste Kvällen på Mycket länge !

Varsinn Soffa, Filtar, Mat, Bubbel, Vin, Snacks
& det Bästa Sällskapet !

Helt Underbart !

Så Jag tar Gärna Dagens Illamående, för det var det Värt !

**************************************

Nu ligger Jag & Princess i Soffan & bara Njuter !

Princess är som Vanligt Sympati-Bakis !
Lyckliga Jag har Verkligen Världens Bästa Bäbis !!

Vi kommer Stanna här i Soffan, under Filten, Hela Kvällen !
Vi ska Mysa & Kela & Gosa & Bara Vara !



Tack igen Babe för en Underbar Kväll !
Vi Älskar Dig !


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback