Summer Scents - Summer Memories - Summer Love




Vilken Dag Detta Blev Då !!



Inget Blev som Det var Tänkt !

***********************

Vi kan väl Sammanfatta DagenFöljande Vis :

OJDÅ - Draglina - Bogsering - Gaaaaahhhh - Cigg - Andas

Fattar ni ??
Inte !?
Synd för er Då !

***********************

Men Efter lite...
 
Solsken - 12345678910 - Andas - Lugn - Aaaahhhhh

...Så vart Allt Mycket Bättre !

Sen att man fick "Dom 2 Dårarna" att Skratta Åt
 va ju bara ett Plus !

Hahahahaha !
Jaaa, Jag Säger Då Det !

**********************

Sen är det ju Faktiskt Omöjligt att Vara Irriterad...
 
...när Man är Omgiven av Följande Vackra Ting :


Sommar Färger - Sommar Dofter - Sommar Minnen


 

Om Ni Bara Visste Hur Underbart Härligt
det Doftar Utanför Mitt Fönster !!
* Faaaaabulous AB *

Men Främsta Anledningen till att Irritation är Omöjlig är Utan Tvekan
Detta Vackra Ting :




Min Sommar Princess

Suck Va Min Bebis är Underbar !
Min Skatt !



*************************

Imorgon blir det en Välförtjänt BBQ !
Ska bli Mumsfillibabba det !

Det är Vi Såååå Värda Babe !

*************************

Nu Ska Jag & Princess Fortsätta med vår Mys-Pys-Lördag !

Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback