Birthday Party - Lots of Cosy Cuddling - I Love My Wife & Life - Sweet SWEET Kharma...





Igår hade vi 3års Kalas för Brorsdottern Min !
Alla va där & det va Jätte Mysigt !


Egentligen så är Jag ju Ordinerad Strikt Sängliggande...
...men har ju inte träffat Kidzen Sååååå Länge !!

Abstinensen efter Mina Snuttisar Måste Botas...
...Så Jag var ju Bara Tvungen att följa med !

Jag Utnyttjade tiden till MAX
&
Gosade Ordentligt med Min Keliga Lilla Gudson !

Sååååååå Mysigt !
;o)


*

Nu är Jag dock helt Slut-Körd & Kraftlös igen...
...men det var det Absolut Värt !


***

Sen spenderade Jag några timmars Quality-Time m. Frugan Min !

Tiden går ju Fort när man har Roligt...
...Tiden m. Frugan bara FLYGER iväg !!


Jag säger bara en sak :

Aj Lööööv Juuu Hööney Bööney

;o)



Jag & Frugan kom fram till en sak...

Visst är det Underbart Härligt när man får det Bekräftat...
...hur OTROLIGT RÄTT man har !

Kan inte sluta Skratta & Njuta !!


Aaaaahhh...Sweet SWEET Kharma !



***


Näe nu ska Jag försöka få nåt i Maggen Min...
...Tips Någon !?


Peace !






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag njuter av infon du gav i går!! Ler bara jag tänker på det!! Trailor trash mom/ Nanny!! Eller vad säger du??Mohaaaaahhaaaa!!



Saknar dig gumms... Bli frisk!! Inge kul att bara höras på telefon... Kaffe å skitsnack,diskutioner är något jag saknar i mängder med dig!!



Pusssss and love you

Postat av: Kalle

Tycker det var strongt av dig att du kämpade dig dit!.

Fast jag tror du har smittat mig....ont i halsen och feber här :/

Kom att tänka på att vi borde skaffa en scooter till dig, as soft när du ska ut med Leya..1 minut till stan eller phagen, sen kan man ha den och storhandla med.Jag fixar trimmet sånt fall så den går i 120 km/h.

(Hittade den ultimata till dig och Leya..)

http://www.scootpink.com/wp-content/uploads/2008/10/modscooters.jpg



Kram bror!

:)

2009-10-13 @ 13:43:32
URL: http://imbestandduvetde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha I KNOW!!!

Mitt Flin har pågått Non Stop !

MoHaHaHaHaaaaaaaaa !



Saknar dig med...MASSOR :o(

Jaa, Jag försöker Älskling...

Soon Darling...Soon !



Love You even More!



P.S.



Pussa Min Stackars lilla Suuukling till Prins !

Tant E sänder Telepatiska Krya-På-Dig-Kramar!



Pussar i 1ooooooo-Tals!

MOAH

;o¤



D.S.

2009-10-13 @ 16:23:11
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Anonym



Till Bror :



Tack!

Tyvärrså blir konsekvensen: Jag, Totalt Utslagen!

Men OJ va det var Värt det...

att Äntligen få Kramas & Kela med Min Lilla E...

Det är Värt ALLT & Lite till !

:o)



Nähä du!!

Det är INTE Jag som smittat dig, för Jag smittar nämligen Inte!

Men Brosan va Dålig, så Jag höll mig Låååångt borta från honom!!

( har ju NOLL Immunförsvar just nu )



Jaa, jag va oxå inne på Scooter men Tyvärr så e Leya Inget Fan av Högt-Låtande-Maskiner Direkt!

Men det var en God Tanke, en Trimmad Leksak vore ju...Sjukt Roligt ;o)



OHHHH, VILL HA!!!!

En Glittrig & Rosa stripad ?? Hahaha!



Krya på Dig då Bror!

Vi ses!

Kram!



2009-10-13 @ 16:45:43
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Kalle

Tänkte inte på det men nu när du säger det så minns jag.. Leya vs Crossar= Inge bra :)

fast det går väl att vänja henne om man använder lite cesartrick kanske..

Inget ont om Leya men chiuaua har ju sina fördelar :)



Blev ännu sämre här ikväll..fever!

Jävla brorsan då!

Ingen som sa nåt till mig om att han var sjuk..

Hoppas bara inte du blir sjuk igen nu....vore ju droppen!

:/

Måste få låna Leya lite i vinter..ska testa lite roliga grejjer,skulle vilja filma lite saker med henne med en minikamera på huvet.

http://www.youtube.com/watch?v=DpeFlJ3s64Q

Kram K

2009-10-13 @ 21:53:21
URL: http://imbestandduvetde.blogg.se/
Postat av: Kalle

Missade att du ville ha tips på mat..

HOW ABOUT MC DONALDS :)

2009-10-14 @ 18:40:31
URL: http://imbestandduvetde.blogg.se/
Postat av: Anonym



Till Bror:

Haha, jaa Maybe!?

Cesar kan ju fixa det mesta!

;o)



Jag gav honom en kram, sen sa han att han va dålig!

-"WOOOOOW" sa Jag & backade 50:11 steg!

Har (enligt Dr'n) Immunförsvar som en :

Cancer-Patient-som-genomgår-Cellgifts-behandling

d.v.s. Hosta på Mig & Jag är Död...Typ!!

Shit va Jobbigt...

hoppas det inte blir värre !



Klart du får låna Bebis, låter som en Cool Idé!



"Mac D" kommer Inte i närheten av min käft!!

har inte käkat där på Mer än 1½ år!

När man lärt sig hur man Själv gör dom

Grymmaste & Saftigaste Burgarna i Världen

så blir "Mac D" (faktiskt) Riktigt Äckligt!



Får väl Styra upp en Middag när Kidzen är Nere...

Så ska jag laga en Riktig Pang-Middag till Oss !

Och så kan vi ha "Movie-Mys" efter Middagen!

( har bl.a. "Nya" Harry Potter Filmen )



Krya På Dig Nu!

Kom ihåg att Bästa Medicinen är VILA!!

(Vila = något både Du & Jag har Väldans Svårt för)



Peace !



2009-10-14 @ 22:16:02
Postat av: Kalle

man kör ju inte direkt breakdance på golvet just nu..men golvad ändå liksom :/

Fan va kul att jag får låna Leya lite,har en idé med "första hunden som hoppar fallskärm" som jag tänkte testa också..kan bli coolt hehe



Appropå filmer så finns public enemies med Johnny Depp på tpb nu.



Märker att du fastnat på Elliott :)

Han är ju helt fantastisk som människa,vilket iq..har aldrig träffat någon som honom.Helt sjukt vilken närvaro han har och otroligt konstnärlig.

Han har ett sånt otroligt djup liksom,ibland när vi sitter och pratar så kan man bara känna att det här är ju magiskt..

Man behöver inte prata till honom som ett litet barn utan han är så mogen på något sätt.

Man märker på dom att dom mår bättre nu sen dom flyttade tillbaka fast Wille saknar ju såklart sina gamla kompisar.

Jag var och kollade i deras sprillans nya skola..det är den finaste skolan jag sett!



Men du får väl bjussa oss på dom där burgarna du skriver om då :)



Swagger /KK

2009-10-14 @ 23:40:08
URL: http://imbestandduvetde.blogg.se/
Postat av: Kalle

Fan det var visst redan gjort..

http://www.youtube.com/watch?v=0s2o9BpLTdQ&feature=related



Kanske lika bra det :)



Hmmm snowboard kanske..

2009-10-14 @ 23:46:10
URL: http://imbestandduvetde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback