ZzzzzzzZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZZzzzzz




Jag vet...SHIT va Jag är Blogg-Trist !

Men Orkar faan Inte !!

**

Efter "På Tryckningar" från "Folket" så kommer här en Kort Update !

( Ska Snart Försöka Skärpa till Mig & Bli Blogg-Duktig igen... )
( ...Patience People...Patience... )


**


Home Makeover = Check

Så nu är det (Nästan) Struket från Min Lista
( Baby Steps...BABY Steps )

**

Mitt V-Rum är nu...Ny Inrett !

Så Jäkla Skönt med Förändring !!
( Skojja Inte det var Väl Behövligt )

Nya Växter, Ny Matta & Nya Soff-Bord

Shit Vilken Förändring det blev !!


 I Love It / Mi Lajk'i Alot'i

**

Nu måste Jag bara (som Grädde på Moset) hitta en Snygg Tak-Lampa

Har ju mina Idéer...
...kommer (Självklart) bli AbFab när Allt är Klart !


**

Sen vart det även en O-Planerad Makeover av Badrummet !
Det vart Super Bra !

Plötsligt känns det Dubbelt så Stort & Härligt Cleant
( Just the way I Like It )

**

Nu ska Jag bara hitta
Ny Köks-Matta
Nya B-Rums Mattor
Ny V-Rums Tak-Lampa
osv. osv.

Men det får komma när det kommer så att säga...
...bara kul att ha lite Små-Projekt att Syssla med !



**



I Övrigt :


Är Fortfarande Sjuk
( näe, jag Skämtar Tyvärr Inte )

Snacka om ett SJUKT Segt Mastodont-Virus !


Att Jag är Svag, är en Underdrift, jag är TOTALT Utslagen !!!

Jag Orkar knappt ens Prata, sååå Jävla Svag är Jag just nu !!

Tex :

Att ta en Fika med Min Älskade Wife'i...
( som Jag Saknar något Fruktansvärt )
...känns som 50:11 Maratonlopp i ett !!

Som tur är så vet Hon hur Svag Jag är...
...hon kan min "Fasad" Utan & Innan...

Vilket är Såååå Skönt !!!

Hon Hör Igenom min Röst & Ser Igenom Mitt Leende
Hon vet att Jag Inte Orkar !


Jag är så Glad att Jag har dig Älskling...
...Så Glad att Du förstår...
...Älskar Dig...

**

Jaa, Nu har min Sista Uns av Kraft gått åt till detta Inlägg...
...dax att inta Vågrätt-läge & bara Andas !

( Bilder på min "Ny-Inredda Lya" kommer snart )




Peace !



Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Åh så himla glad jag blir över din kommentar!! You made my day :) !!



Hoppas att du har provat något recept eller ska göra det? :)



Måste få säga att du har en såååå söt hund, jag bara smälte av bilden på henne :)



Hoppas du har en härlig & sockersöt söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback