My Bed is Calling for Me....ZzzzzzZZZzzzzz

 



Det här blir
en Kort Update, för Jag är Helt Slut...


**


Idag var Jag på Röntgen imorse...

-" Gå in i rummet där & klä av dig allt från Huvudet till Midjan "
-" Eeehh...Okeeeej..."

Höll på att Frysa ihjäl i Väntrummet/Slussen in till Röntgen...
...i "Slussen" fanns en Spegel som gav mig Svaret på min Extrema Frossa...

...Måste bli Frisk/Få Penicillin så Jag mår Bra & kan gå upp i Vikt...
...för Jag ser Inte Klok Ut !!

Jaja...bara att Vänta ut den här Jäkla Lung-Sjukan


**


Har vart en Olydig Flicka idag...

 Får ( enligt Strikta Order från Dr'n ) Inte göra NÅGONTING...
( Jag ska Ligga Stilla 24:7 & får Absolut Inte förbruka Energi )

...Men...

Väl Hemma var Jag bara Tvungen att Dammsuga...
( Jag & Smuts/Stök = Bittra Fiender )

Nu är här Über Cleant, Just The Way I Like It

*

Sen skulle Jag Frysa In lite saker & insåg då att
en Av-Frostning av Frysen är Akut...

3 tim senare är Frysen nu Is-Fri & Ren Skrubbad

**

Jag har Alltså vart Extremt Olydig men Galet Produktiv !
Nu Rör Jag Inte en enda Fena till, inte förens Jag ska tillbaka till Dr'n !


**


Får skriva mer om Vad som Skett den senaste tiden...
...Senare...
...nu ska Jag Bara Ligga & Vila & bara Va...



Peace

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback