Same, Same...and ( Unfortunately ) NOT Different !






Ligger kvar här i Soffan & bara "Är"


Lunginflammation & Hosta
Ajajaj i Lungorna !


Dessutom så verkar Jag ha dragit på Mig 50:11 andra Åkommor oxå !

" En Olycka kommer Sällan Ensam "
var det va !?


****


Tur att Jag har Mängder av Nya Film & Serier att kolla på
annars hade jag nog Kreverat av Tristess !



****


Har nu Levt Fil i flera veckor
så Ikväll känner Jag att "Lagad-Mat" kanske vore Gott !?


Greencurry Wok - Carbonara - Fisch'n Chips...
 
Hrrmm...Får se vad det blir !?


Brukar Tyvärr ha en förmåga att
Totalt Tappa Mat-Suget lagom till Middags-Tid...

 ( därav all Fil då det är det enda Jag får i Mig )

Jaja, det visar Sig !



****


Får Sist av Allt Önska Wife'i med Familj
en Underbar Resa !

Allt kommer gå bra Älskling, Don't Worry !
Ring om du behöver Mig !

Njut åt Mig oxå !
Vi Ses Snart !

MOAH
;o¤


****


Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback