Sick Little Me but I'm still Absolutely Fabulous






Har äntligen fått Penicillin...
...dock återstår att se om det funkar...

För dom vet inte riktigt vad felet är !?

Lunginflammation & TWAR
är några av Diagnoserna !

Ingen av dom känns kul direkt, för Båda är "Evighets-Sjukdommar"
Sistnämda kan man ha i Flera År !!!
Oh No Please Noooo !!

**

Är fortfarande Totalt Sänkt...

Har den Värsta Hostan Någonsin :
Djuuuupt nerifrån Lungorna, med Härligt Tjockt-Slem-Rosslande !
Löööööövely !
  
 Feber som gör att :
Lyfta ett Glas till munnen för att Dricka, är en PÄRS AB !!

Vågrättläge 24:7 är Allt jag Pallar !!
( Men det är faan knappt att jag pallar ens det )




*******



Igår ringde Wife'i från Grekland !
( Min Älskade Telepatiska Darling )

Hon är oxå Sjuuuker, Stackarn !
Men dom kommer hem idag...Skönt

För även om Borta är Bra så är Hemma Bäst...
...Speciellt om man Sjuk !!


Nu måste vi Vila & bli Friska båda två, så vi kan ha vår Lyx-Kväll !
Det behöver vi Verkligen !!

Älskar Dig Honey




*******



Imorse höll Datan på å Krascha oxå !!!
!! PANIK AB !!

Alla Bilder...ALLT...Borta !!!

MEN...
( Jag är faan GRYMMAST i Världen )


Jag Lyckades Rädda ALLT & fixa Hela Datan !!

Allt är Kvar & Allt Funkar nu som Vanligt !


Jag är så Sjukt Fabulous !

* End of Story *



*******



Nu ska Jag Välförtjänt Däcka vid Datorn
för efter denna Hemska Dag är Jag Totalt Slut !



Peace...

eller som man säger på"Sjuk-Språk"

...Host-Rossel-Slem-Host-Host-Rossel-Host-SLEM !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback