Update





Update




Nu Börjar inte bara JAG ge Upp, utan även mina Organ...


Penicillinet har ju Biverkningar som bl.a :
Illamående, Magsmärtor & Gaser


Min Mage & Mina Tarmar Sparkar Bakut av Smärtan & Gaserna...

...att Dessutom, Ovanpå Den Smärtan, Hosta 50:11ggr om Dagen...


...Jag har sååå Ont...Vill Inte Mer Nu...


**


Penicillinet
Hjälper Inte...
...men det var ju bara en Chansning, Jag fick agera Försöks-Kanin...

Nu har Jag Totalt Ledsnat på att vara "Labb-Råtta"...

...Vill ha ett Penicillin som FUNGERAR...Vill bli Frisk...NU !! 


**


Torsdag ska vi tillbaka till Dr'n...

Det verkar luta åt Lung-Röntgen & Lung-Biopsi

Låter kanske inte som någon Höjdare direkt...

...men Jag Skiter i Vad dom gör, bara Jag blir Frisk


****


Nu pallar Jag inte Skriva mer, måste sova lite...


**


Innan Jag Somnar så Måste Jag bara få säga :

Tack till ALLA Mina Underbara Nära & Kära...
Tack för era Värmande & Gulliga Samtal, SMS & Krya-på-Mig Önskningar

Det Värmer Långt in i Hjärtat Mitt
Älskar Er Alla



****



Måste oxå Skicka en :

MEGA STOR Kram till Min Stackars Wife'

Krya På Dig Älsklingen Min


MOAH

;o¤



**



Peace









Kommentarer
Postat av: Kalle

Segt att va sjuk.. :(

Krya på dig!!

/Bror

Postat av: Jooz

Krya på dig Emma <3

2009-09-15 @ 20:19:35
URL: http://josefineericsson.blogg.se/
Postat av: The Queen of The Kitchen





Bror:

Jaa, det Suger rätt Ordentligt...

& Tack.



Jooz:

Tack Sötis <3

Hoppas allt är Bra med Dig!?

Var ju Galet Längesen Jag vi sågs!

Massa Kramar från Mig!



2009-09-15 @ 21:33:06
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Linda

bLI FRISK SNART SÅ VI KAN NJUTA AV BAYLIES Å KRÄFTER!!



Love you babe!!!

2009-09-17 @ 17:35:55
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback