Short but Cosy & Dinner-Menue-Planning


Lite Snabbt om Senaste Tidens Händelser...
(klicka för Större bilder)

******

En Ûber Mysig Middag m. Mina Älskade Bruttor... 

  


We (aka. The Babes) Deserve the Absolute Best


" Sweets 4 My Sweets..."

Yum-O AB

Längtar JÄRNET till 29:e dÅ slår vi ALLA Rekord i Yum-O-Ness...
...see you soon Ladies...
...Can't Freaking Wait...


******


Julafton = Lilla "O" fyllde StoraKillen
&
det Firade Vi m. Härligt Kalas

 

Tårta m. "O" Himself iklädd full Cross-Outfit !


En Halv-Massakerad "O" Tårta

"O" Slukade 3/4 Själv...
(Sötis-Grisen Nr 1)
...Vi Andra Krigade om Smulorna han Snällt Lämnat Kvar!
Hahahahaahha !


- Sweeter than Sugar -

Jag & "L" Matchade varann Exakt & på Pricken
(Nästan som om vi ringt varann & stämt-av Outfit innan)


******


Sen Slavade Jag & Mamma i köket i några timmar...

...för att senare låta våra Gäster avnjuta en Gudomlig Meny !!



- Min Älskade & Underbara Familj -


Allt vart sååååå gaaaaalet Gott !!

-"Bästa Jul-Bordet Någonsin"
Det kallar Jag ett Bra Betyg !!



- 2oo% Ûber-Mys m. Familjen -

Älskar er Alla...
...mer än Ord kan beskriva.


******


Gott Nytt År !

  
Princess & Fireworks - FullMoon - Happy New Year

Hade Världens skönaste Nyår...

Njöt av Guda-God Supé & Massor av Gott Bubbel
(vart Härligt Fnissig & Rund under Fötterna)

En perfa Kväll Helt Enkelt !

!! Mi Lajki Aloti !!


******



" Spoil-my-Beloved-Mami-Day "

Kände att Min Mami behövde lite Pampering & så blev det !

Gjorde vår Favvo, dvs. Japanskt !

  
!!! Sååååå Jääääävla Gottttt !!!

Gjorde Mys-Pys-Stämning i hela Lyan...



...bl.a. Badrummet fick sig en Släng av Mys !

Efter Middagen var det dax att :
lägga sig i Varsinn Soffa - Mysa & Kolla på " Mamma Mia "

Till Dessert vart det :


Vanilj-Marinerad Frukt m. Rostade Mandlar & Choklad
( Light & Heavenly Delicious )
Fy Faraoooo va gott det var !!!

Vi intog Desserten i Liggande Position...
...att vi var Mätta är en Underdrift AB !!!


******


En Mycket Kort Uppdatering (I Know) men Hey, bättre än Inget !?

Nu ska Jag Fortsätta m. Meny-Planering...
...Det vankas nämligen en Extremt Efterlängtad Middag m. Bruttorna 
( Sådant kräver Planering)


******


Dax att hitta på lite Gudomliga Recept...

...a Fab'o licious & Totally Ab-Fab-Night Awaits Us...

...I Can't Wait !!!


Peace !




 


Kommentarer
Postat av: Annie

Du förstår väl att jag har längtat som ett jäkla skott!!!!

Vill bara inte smitta dig med någonting =(

Jag är iof bara lite febrig och har lite ont i halsen så det är nog bra tills på fredag men det är upp till dig!



Jag skulle släpa mig hem till dig om jag så bara hade ett ben så =)



Men ska verkligen krya på mig jag lovar!



Pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback