Njutning, Mys & Kärlek - Längtar tills ikväll




Snart är det Kväller
 Åhhhhh va Jag Längtar!!


Jag, Min Älskade Lillis, Underbara Annie
5oo% Njutning, Mys & Kärlek

 *LOVELY*

Vi ska Njuta av:

 en Japansk Meny
( den är Farligt God ) 

Härligt Prat, Nya Filmer & Varandra 



! Bästa Tjejerna !

När man har dessa Fantastiska Tjejerna i sitt Liv...
...så kan man klara av Nästan Allt
Totalt Ovärdeligt !
* KÄRLEK *


Hoppas klockan går fort idag så Myset kan sättas igång !
( fast...inte FÖR Fort...måste ju hinna göra klart Menyn ) 


***


Nu väntar snart Möte & det känns lite...nervöst !?
Varför ?
Joo...

för 1:a gången ska Daddy följa med !!
!! I KNOW !!

Det här kommer bli Mycket Intressant !
Jag Hoppas Allt går Bra så han vill följa med på Fler Möten !
*Fingers Crossed*

*

Snacka om att Jag kommer Behöva Mina Tjejer Ikväll !!
Så Mycket kommer att "Bubbla Upp"...

En Morgon m. Möte & en Kväll m. Kärlek
Sounds Perfect to Me !


***


Dax att påbörja lite på Menyn...

...sen Göra sig iordning & dra på Möte...
*Fingers Crossed*

...sen Hem & Städa & Laga Mat !

Allt ska vara Klart tills Mina TösaMajjor kommer


Have a Fab Friday...

...'Cus We Shurley Are !


Peace !






Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas ni hade en underbar fredagskväll! Hade gärna velat vara där, nästa gång ska jag göra allt för att kunna vara med <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback