Snipp'Snipp & You're Out of My Life...









Tjaba F'ers !


Datorn e F'ed Up så det blir tyvvär inga bilder !
:o(




******



Tiden går ju fort när man har kul...

...så
2,5tim på telefon med Wife'i känns snarare som 5min !


I Love You Wife'i
&
You know It
!!



******




Imorn blir d Kalas, det ska bli Jätte trevligt !


Ska bli sååååå Underbart att få träffa Min Baby-Sister...
...Saknar Min Lillis Fruktansvärt Mycket !


Hipp Hipp Hurra & Grattis Miss E
We Love You
/
E & Leya


See You Tomorrow !




******



Nu Tillbaka till det Negativa !
( d.v.s. (aka) Livet ) 



Tänkte (Idiot som Jag är) att Jag skulle Städa & Dammsuga efter Mig...
...Allmänt Hyffs lixom...
(Hyffs=Något som"Vissa"inte ens kan Stava till )

Men vad händer då ??
Joo...

F'tt-Dammsugarns-Stålrör lossnar(!!!)
&
slår upp ett Blödande Jack på Mitt Smalben !!!

WHYYYYYYYYYYYY !?!?!?!?


F the World & F U ALL  



******



Hela veckan har vart åt H'vete
&
tiden läker Inga-som-helst J'la Sår !
(bara så ni vet)

Blir bara Mer & MER Pissed off ju fler dagar som går !

Ni kan dra åt H'vete Allihop !


Om man behandlar någon man "Älskar" så som Ni behandlat Mig...
...då vill Jag Inte bli Älskad av Er !!



Ert Otroliga Svek har nu övergått till HAT !

Jag Hatar DIG & Jag Hatar ER
Jag Hatar ER ALLA !



Har lust att göra MASSA Dumt...
...Why Not lixom ??

Vissa Vidriga Människor kommer undan med & Vinner på att vara Svin...
...varför kan då inte Jag göra detsamma ??

Om DU kan göra Vidriga Saker & vara ett Svin...
(som du alltid har gjort & alltid har varit i Hela Ditt Bortkastade Liv)
...så kan väl även Jag ??

MEN...
...Jag kan bara inte !!

Jag kan Inte vara :
ett Svin, Egoistisk, Respektlös, Elak, Hotfull, O-tacksam & Snylta på Andra

Det ligger helt enkelt INTE i min Natur !


But...
( as Always )
...You Go right Ahead !


I Framtiden blir det Dock Utan Mig vid er Sida...

...Ni har Svikit Mig 50:11ggr FÖR Mycket...

...Ni trodde att Ni kunde fortsätta Utnyttja Mig
...GLÖM DET !!!


This Is It...

...So Good Bye & Go F' Your Self !!




******



On that Happy Note....Let's Round This Up !


*LOL*



******



Life Is Still a Bitch
&
You're Still gonna Die


That's just Life !



Now...
...F' Off & Leave Me Alone !

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback