The Beautiful Chaos of My Wounded Soul







Alla Ni :

-" Åhh Fyyy va Varmt d eeee "
- " Jag döööör snaaart, Usch Va Äkligt Varmt d eeeee "

Är Ni Nöjda Nu ???
Va VA ???


Faan för Er säger Jag bara !!
!!! GRRRRRRRR !!!

Jag Fryser snart ihjäl & har tvingats plocka fram
mina Ylle-Tröjor, Raggisar & Långjalingar igen !!

Tack för den...

...IDIOTER !!



******


Hann ju iaf Njuta av sista Sol-Strålen, på Ballen i Kvällssolen !

En KlarBlå Himmel & en Pava Rosé Bubbel...

...Just the Way I Like It !




**




Som jag skrev (i föregående inlägg) så skulle jag ju vara Snäll & Städa...
...men blev straffad med ett Jack i benet !

 
...med en Iskall Bärs känns allt åtminstånde liiiite bättre !

Poooor Little Me
:o(





******





Igår Firade vi Mrs E

!! Hipp Hipp Hurra !!


Det var Jätte Trevligt !
Det var så roligt att träffa Alla igen, var ju sååå längesen !


**


Vart så klart lite prat om allt som drabbat mig senaste tiden...

Alla är Jätte Arga & Riktigt Förbannade
Det får vara Nog Nu, dom får inte behandla Mig så här

( Önskar bara att "dom" tyckte lika dant' )

Familjen bekräftade Om & Om igen att Jag har Deras Fulla stöd !
Det känns Otroligt Jätte skönt !
Brukar Alltid stå Ensam när detta sker, så Deras Stöd Betyder Massor !

Tack för att Ni finns !


**


Nu hoppas vi att Sommarn kommer tillbaka ASAP
Jag & Lillis kan få ha lite Välförtjänt Wine & Dine i Solen

I Love You Lillis

-" You're MY own Personal Heroin "

;o)



******



Nu ska jag försöka röjja lite här hemma...

...men Jag är så Totalt INTE på Humör !

Vill bara sova & vänta på att
nån ska väcka Mig när Solen & Värmen är tillbaka !

Pallar faan inte med Nånting just nu...

**

Tog ett grymt Foto i helgen...
...som ett Foto av Min Själ, för så här känner jag mig !


The Beautiful Chaos of My Wounded Soul

Jag bara Älskar den här Bilden





******



Nähe, dax att...Whatever...?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback