Laying on a Green Lawn, watching Time fly By on a Clear Blue Sky...



Ligger däckad i Soffan m. "Fjääääder"
:o(


Det är lite Booring
Tidsfördriv
= Plöjer mig igenom massa Nya Säsonger av div. Serier
( Bättre än Inget...!? )



*****


Hoppas dock att Fjädern släpper snart...Jag vill ju Ut ! 

**

Vill Fika & Mysa m. Wife'i
Vi har ju (Minst Sagt) några Månader att"Ta Igen"...
...det kommer bli Många Kannor m. Kaffe i Sommar !
Hahahaha !

**

Och så vill Jag Ut &
Ligga i Solen & Filosofera m. min Honey-Buns !! 

Som i Söndags, när Vi tog en Välförtjänt Paus i Matlagandet...




Varm Sol, Grönt Gräs, Blå Himmel, tunna Moln & Buns =

 Hur Underbart som Helst !!!


En Bra helg = Check !


*****


Lovar att bli frisk Snart
så jag kan hjälpa Dig m. Mini-Renoveringen !

-"Nu Jäklar ska vi Tok-Måla"
*
LOL*


*****


Dax att "Plöja" vidare...


**

Maybe I'll Smell ya'll Later

or

Maybe I Won't


**

Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback