Val 2o1o






Så Där Ja !

Nu har Jag & Frugan varit & gjort Våra Röster Hörda !


~


Hoppas att ALLA Ni oxå varit & Röstat
&
att Ni Röstat RÄTT !!!


~


Rösta MÅSTE Man göra...

...för annars har man INGEN-SOM-HELST Rätt att Klaga...

...& Klaga Vill man...

...för det är så Kul !


~


Nu ska Jag bara stoppa nåt i Maggen Min...

...sen Sticker Jag iväg på Valvaka m. Min Fru !


~


Det Kommer bli en Rolig & EXTREMT Spännande Kväll !!


Vi kommer hålla Tummar & Fingrar & Tår & ALLT Som kan Hållas
för att Våra Röster ska Höras !! 


HEJJA HEJJA HEJJA


~


! Trevlig Valvaka & Skål Allihopa !




PÖSS






Kommentarer
Postat av: Henni

Hej tjejen ! Kul att se att du lever haha, när man såg dig med Linda ! Har varit sjuk i nästan 2 veckor så har inte pallat att göra något. Men saknar dig, får hitta på något någon dag gummen ! Peace and love, my babes ! <3

2010-09-19 @ 18:16:15
Postat av: E & L



Heeeey Sweetie!!

Jaa det samma, skönt å se att min Söta "Mini Me" Lever!!

(man kan ju Aldrig vara Allt för säker på Det, när det gäller Oss Två *LOL)



Hoppas Du börjar må Bättre & att du blir Ordentligt Omhändertagen av Gubben din!

Annars J****R!!!

HAHAHA!!



Jaa, snart kommer väl förhoppningsvis Cashen & då får vi hitta på...???...Nånting iallafall!



Miss U Tooooooo!

Pösselipöss

2010-09-20 @ 01:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback