Svenska Folkets MYCKET Tydliga Språk...







Vilken Underbar Valvaka det vart igår !
Vilket Underbart Resultat det Blev  !


Mohahahahaaaaa
till
Mona & Ohly

! Mycket Bra Jobbat & Tack Sverige !



~



Var så Uppe i Varv igår/inatt så Jag somnade inte förens kl:o6 i Morse !!

Så idag blir det till att :

Städa & Sluka så Mycket Nyheter Jag bara kan komma över...
...avslutar med Välförtjänt Vila på Soffan 
 & 
förhoppningar om att Jag Somnar Hyffsat tidigt !
 (enl. Dr'ns Ordinationer )



~



Bilder & Val-Röster säger Mer än 1ooo ord...


...så Jag Avslutar detta Inlägg med att Upprepa
Svenska Folkets MYCKET Tydliga Språk
:

Mona & Ohly...



...MoooHaHaHaHaaaaaaaaaa !!



 Bye for Now !










Kommentarer
Postat av: Henni

Palla vara snygg, snyggve ! Min snyggve !<3

2010-09-21 @ 09:51:48
Postat av: E & L





Mähh Durå Snygging!!

Din Snygga Snyggve Snygging, MIN Snyggo!!!

(Hahaha, Du & Jag, Vi är ju bara FÖR Bäst!!)



Puss

<3

2010-09-21 @ 10:37:03
Postat av: Sara

Hej Kussen!!

Hoppas allt är bra! Har skrivit ett mejl till dig på facebook, vet inte om du läst det än. Gör det annars...



Kramar från Sara

2010-09-23 @ 18:03:25
Postat av: Emmis



Nämen Toodiloo Kussen Min!

Jorå, Jag håller Mig iaf Flytande!

Själva då?

Är Aldrig inne på FB, men såg ditt mail!

Hatar ju egentligen att läsa, men Aha-Upplevelser kan man aldrig få för många av!

Ska till Centrum i helgen m. Mami & leta efter Böckerna!



Var verkligen Jätte kul att se er, shit va åren går mellan gångerna!

& din Bedårande lilla Snutt var ju bara helt...jaa...Bedårande!



Ta hand om Dig & Familjen!

Hör av mig så fort Jag har Böckerna i min ägo...Spännande!



Massa Kramar!

2010-09-23 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback